فولاد فيدار

همه چیز در مورد کارخانه تیرآهن کرمانشاه

همه چیز در مورد کارخانه تیرآهن کرمانشاه

یکی از مقاطعی که در صنعت ساخت و ساز بسیار اهمیت دارد و از کاربرد بسیاری برخوردار می باشد تیرآهن است این محصول در سه نوع اصلی ایجاد می شوند:

  • IPE زیر نظر استاندارد ایران و اروپا
  •  INP زیر نظر استاندارد چین و روسیه
  • لانه زنبوری CNP
  • بال پهن که به هاش هم معروف می باشد IPB

 محصولاتی که در بالا ذکر شد از شکل ظاهری مختلفی برخوردار می باشد. این روزها مقاطع بسیاری در صنعت ساختمان سازی مشاهده می نماییم، از مهمترین برندهای تیرآهن می توان به ذوب آهن اصفهان، ماهان، ترک،  روسیه، فولاد یزد، کرمانشاه، ظفربناب، آریان فولاد، ناب تبریز، احرامیان، کرمانشاه اشاره داشت، در این نوشته قصد داریم به بررسی کارخانه تیرآهن کرمانشاه بپردازیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید. 

کارخانه فولاد کرمانشاه

در شهر کرمانشاه کارخانه ای به نام کارخانه فولاد کرمانشاه مستقر است که یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان تیراهن در کل کشور محسوب می شود، همچنین این کارخانه که به مجتمع جهان فولاد غرب هم معروف است. این کارخانه در سال 1382 تاسیس شد، و از سیستم های مجهز روز دنیا برخوردار است. تولیداتی که این کارخانه بیش تر به آن می پردازد عبارتند از: نبشی، ناودانی و میلگرد.

بخش های اصلی کارخانه فولاد کرمانشاه

لازم به ذکر است که کارخانه فولاد کرمانشاه دو قسمت مهمی را در خود جای داده که عبارتند از:

اولین قسمتی که می توانیم به آن اشاره نماییم جهان فولاد غرب می باشد، که در این قسمت به تولید محصولات فولادی می پردازند. و قسمت بعدی هم به نام جهان صنعت کرمانشاه می باشد که برای تولید همچنین ساخت موارد مربوط به ماشین های صنعتی به کار می رود. کارخانه فولاد کرمانشاه توانسته بخش اعظمی از نیازهای شهرهای داخل ایران و حتی کشورهای دیگر را تامین نماید.

علامت اختصاری تیرآهن کرمانشاه

بیشتر بخوانید: بزرگترین کارخانه های تولید تیرآهن

 

بخش کنترل کیفیت کارخانه فولاد کرمانشاه

در این کارخانه بخشی به نام کنترل کیفیت وجود دارد که وظایف آن عبارتند از:

  • موارد مربوط به کالیبراسیون را کنترل می نماید.
  • به نمونه برداری استاندارد، در زمان تولید محصولات می پردازد.
  • از طرفی شمش های تازه وارد را مورد بررسی قرار می دهند تا از نظر خواص مکانیکی و شیمیایی مورد تایید قرار گیرد.

تیراهن 14 کرمانشاه

اگر در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارید حتما با تیراهن 14 مواجه شده اید یکی از اساسی ترین پروفیل هایی که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد تیراهن 14 کرمانشاه است.

تیراهن معمولی بین 80 تا 600 میلی متر ارتفاع دارد و در مواردی مانند خرپاها، ساخت ستون ها و... کاربرد دارد.

تیراهن 14 در سایزهای مختلف سبک، متوسط و سنگین تولید می شود که در وزن سبک 120 کیلو، متوسط 130 و سنگین 140 کیلویی می باشد که معمولا از وزن 130 کیلویی بیش تر تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند.
سبک بودن باعث می شود تا قیمت تیرآهن پایین تر بیاید. و به همین دلیل مقاطع ارزان تر دارای طرفداران بیشتری هستند. 

نکات مهم در خرید تیرآهن کرمانشاه

تیرها را در سایزهای مختلف 14،16،20،22،24،27،30 متر تولید میکنند، و آن را با واحد شاخه و کیلو می شناسند و زمانی که می خواهند آن را به فروش برسانند با وزن آن قیمت مورد نظر را تعیین می نمایند.

پرکاربردترین سایزها هم 14، 16 و 18 می باشد. و بیش ترین فروش هم در سایزهای 14 و 16 می باشد.

در این مقاله با ویژگی های تیراهن کرمانشاه آشنا شدید و آن ا مورد بررسی قرار دادیم حال اگر می خواهید به خرید محصولات مرتبط با ساخت و ساز بپردازید می توانید برای اطلاع از قیمت آهن آلات و قیمت تیرآهن هاش با این شرکت در تماس باشید و از قیمت های روز آن مطلع شوید.
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ