فولاد فيدار

بزرگترین کارخانه های تولید تیرآهن

بزرگترین کارخانه های تولید تیرآهن

تیرآهن از پرکاربردترین مقاطع ساختمانی به شمار می آید، به دلیل کاربرد زیاد این محصول و نیاز به خرید تیرآهن در این نوشته قصد معرفی برترین کارخانه های تولید تیرآهن را داریم.

معروف ترین تولید کنندگان تیرآهن در ایران کارخانه های ذوب آهن، آرین، بناب، فایکو و یزد هستند، قیمت تیرآهن و قیمت تیرآهن هاش تولید شده در این برند ها باهم متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با این برند ها در ادامه این نوشته با وبسایت فولادفیدار همراه باشید.

برای اطلاع از انواع استانداردهای تیرآهن میتوانید به بخش مقالات سایت مراجعه کنید.

 

کارخانه ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در ایران به شمار می آید، به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط این کارخانه از محبوبیت بالایی برخوردار است. از جمله محصولات تولیدی این برند میتوان به موراد زیر اشاره داشت:

  • تیرهای IPN با استاندارد DIN 1025-1
  • تیرهای بال پهن موازی با استاندارد ISIRI 14484
  • تیرهای بال نیم پهن موازی با استاندارد DIN 1025-5

محصولات تولیدی این کارخانه در سایزهای 12 تا 30 تولید میشوند.

 

کارخانه ذوب آهن اصفهان

 

کارخانه آرین فولاد

تیرآهن های تولیدی این برند بیشتر تیرهای بال پهن و بال نیم پهن موازی با استاندارد DIN 1025-5 هستند. اکثر محصولات کارخانه آرین فولاد صادر میشوند. همچنین بزرگترین تولید کننده خصوصی مقاطع فولادی در خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: تفاوت تیرآهن IPB و IPE و INP

 

کارخانه فایکو

کارخانه فایکو یا فولاد البرز ایرانیان تولید کننده اختصاصی تیرهای IPE در سایزهای 14 تا 26 و تیرهای INP است، 

 

کارخانه شاهین بناب

کارخانه شاهین بناب یکی از زیرمجموعه های مجتمع فولاد بناب است، این کارخانه انواع محصولات بال نیم پهن موازی و نیمه سبک را در سایز های مختلف و با گرید st37 تولید میکند.

 

کارخانه شاهین بناب

 

کارخانه جهان فولاد غرب 

این مجتمع تولیدی در سال 1387 در فاصله 35 کیلومتری کرمانشاه ساخته شد و با داشتن سیستم پیشرفته نورد گرم تولید 300 هزار تن محصولات فولادی مانند تیرآهن، نبشی و ناودانی را برعهده دارد. تیرهای IPE و IPB  تولید شده در این شرکت دارای ویژکی های خاصی هستند.

 

کارخانه فولاد خوزستان

این کارخانه پس از کارخانه ی فولاد مبارکه اصفهان دومین تولید کننده فولاد خام در ایران است، این کارخانه در نزدیکی شهر اهواز قرار دارد و تولید تیر 16 و 14 اهواز از این کارخانه است.

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ