فولاد فيدار

چگونه بهترین میله های TMT را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین میله های TMT را انتخاب کنیم؟

میخواهید بدانید چگونه بهترین میله های TMT را انتخاب کنیم؟ پس در این مقاله با ما همراه باشید . ساختن خانه یک امر مادام العمر است. روند ساخت خانه گسترده است و شامل چندین سطح پیچیده است که از برنامه ریزی شروع می شود. برنامه ریزی نیز با معماری شروع می شود که به شناسایی مکان کمک می کند ، برنامه ریزی برای معماری ساختمان و بقیه موارد. در کنار معمار ، شما باید یک تیم باتجربه را داشته باشید که رزومه خوبی برای کار با پروژه های قبلی دارند.مصالح اصلی ساختمانی مانند نوار TMT ، سیمان ، ماسه ، آجر ، لوازم داربست ، تیرآهن ، لوله مانیسمان ، ورق گالوانیزه و... است. قیمت ورق گالوانیزه و بقیه موارد مورد نیاز به کیفیت و ، اندازه و برندشان بستگی دارد. از بین همه این نوار TMT یکی از مهمترین اجزای ساختمانی است که با RCC (بتن سیمان تقویت شده) پیوند می خورد. این میله های فولادی تقویت شده مقاومت سازه را تعیین می کند و از ساختمان در هنگام زلزله محافظت می کند.

چگونه میله های TMT بخریم؟


اینها عوامل مهمی هستند که باید قبل از انتخاب میله های TMT مورد قضاوت قرار گیرند. برای انواع ساخت و سازها باید از میله های TMT با کیفیت بالا استفاده کنید. بنابراین ، بررسی هر عاملی که در زیر توضیح می دهیم مهم است:

قدرت و انعطاف پذیری نوار TMT


میله های TMT که برای اهداف ساخت و ساز انتخاب می کنید باید تعادل قدرت و انعطاف پذیری مناسبی داشته باشند. برای این ویژگی فقط میله های TMT برای انواع ساخت و سازها به طور گسترده پذیرفته شده است. هند تحت شرایط لرزه ای با سابقه ویرانگر زمین لرزه قرار دارد.

بنابراین مهم است که نوار TMT را انتخاب کنید که دارای تعادل قدرت و انعطاف پذیری مناسبی باشد تا بتواند در هنگام زلزله شوک اضافی را جذب کند و از ریشه کن کردن ساختمان جلوگیری کند.برای پروژه تان حتما از بهترین میله های TMT استفاده کنید .

درجه نوار TMT


میله های TMT در درجه های مختلفی وجود دارد که از Fe 415 شروع می شود و تا Fe 600 افزایش می یابد. درجه نوار TMT طول را تعیین می کند.

میله های TMT درجه پایین مانند نوار TMT درجه Fe 415 دارای مقاومت کم و انعطاف پذیری بالا هستند در حالی که نوارهای TMT بالاتر مانند Fe 600 دارای مقاومت بالاتر و انعطاف پذیری پایین تر هستند.

Fe 500D بهترین درجه نوار TMT برای انتخاب انواع ساخت و ساز برای تعادل کامل بین قدرت و انعطاف پذیری است. میله های Shyam Fe 500D TMT دارای استرس ضد 560 دقیقه N / mm2 است که از خانه شما در هنگام زلزله غیر از هر درجه دیگر از میله های TMT محافظت می کند.

میله های درجه یک TMT بدون از دست دادن خاصیت خود می توانند تا 90 درجه خم شوند.

نوار TMT دارای گواهینامه ISO


قبل از خرید نوار TMT باید گواهینامه را نیز بررسی کنید. نوارهای TMT دارای گواهینامه ISO (سازمان استاندارد بین المللی) یکی از موارد ضروری است که باید انتخاب کنید. این نوار TMT با کیفیت را تضمین می کند.

 

نوار TMT بسیار انعطاف پذیر


میله های TMT بسیار انعطاف پذیر برای همه اهداف ساختمانی ترجیح داده می شوند. برای هر سازه ای قابل استفاده است زیرا به راحتی و بدون خستگی خم می شود. برای انعطاف پذیری بالا ، حمل و نقل از یک مکان به مکان دیگر نیز آسان تر می شود.

 

چگونه بهترین میله های TMT را انتخاب کنیم؟

 

Fe 500Dنوار TMT دارای حداکثر شکل پذیری نسبت به سایر درجه های TMT Bar است. نوار TMT بسیار انعطاف پذیر است.

ویژگی های نوار TMT:

  • مقاومت بالاتر
  • مقاومت کششی نهایی
  • قابلیت انعطاف پذیری آسان
  • قابلیت جوشکاری بالا
  • نوار TMT مقاوم در برابر خوردگی

عملیات مکانیکی حرارتی باعث ایجاد یک لبه معتدل و ضخیم ، کاملاً عاری از فشار داخلی می شود. این میله های TMT بسیار مقاوم در برابر خوردگی و کمتر در معرض فرسودگی هستند.

میله های مقاوم در برابر خوردگی فولاد Shyam (CRS) از طریق آزمایش های مختلف خوردگی نشان می دهد که مقاومت آن در برابر خوردگی بالاتر از سایر میله های TMT است.

اگر قصد دارید پروژه ساختمان سازی جدیدی را استارت بزنید و از قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد و بقیه موارد اطلاع ندارید می توانید به وب سایت فولادفیدار مراجعه نمایید.

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ