فولاد فيدار

معرفی کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان

معرفی کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان

یکی از با کیفیت ترین شرکت ها شناخته شده در زمینه تولید میلگرد، کارخانه آناهیتا گیلان می باشد. این کارخانه توانسته با ارائه بهترین کیفیت خود را در میان افراد محبوب ساخته، محصولات این کارخانه به دو صورت ساده و آجدار تولید میشود. 

کارخانه آناهیتا گیلان با کارخانه ذوب آهن و مجتمع فولادی در یک خط می باشند و آن هم در نزدیک شهر رشت می باشند. سهام این شرکت در ابتدا به در بخش دولتی بوده که رفته رفته با فروش سهام خود، به دست بخش خصوصی رسید.

مجوز صنعت، معدن و تجارت این مجموعه در سال 1390 گرفته شد و در سال 1391 شروع به انجام عملیات اجرایی نموده و در نهایت این مجموعه پس از گذراندن دوره ای و تکمیل کادر خود در سال 1393 به صورت رسمی تولیدات خود را در بازار عرضه نمودند که یکی از مهمترین تولیدات این مجموعه میلگرد می باشد که در سایزهای مختلف و استانداردهای مختلف روانه بازار شده است از سایز 8 الی 32 که در بازار با نام های مختلف و اشکال مختلفی مشاهده می نمایید اعم از ساده، میلگرد آجدار مارپیچ، آجدار جناغی، میلگرد آجدار مرکب و... از این کارخانه وارد بازار می شوند.

علامت اختصاری میلگرد آناهیتا گیلان

بیشتر بخوانید: معرفی کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس

 

ویژگیهای میلگرد آناهیتا

لازم به ذکر است که وزن میلگرد آناهیتا گیلان، نسبت به محصولات دیگری که در بازار وجود دارد سبک تر است، اگر می خواهید اقدام به خرید این محصول نمایید می توانید به دلیل پایین بودن قیمت میلگرد آناهیتا میتوانید اقدام به خرید این محصول نمایید..

این شرکت مفتخر است تا با داشتن نیروی متخصص و کارآمد و مجرب توانسته بهترین محصولات را برای مشتریان ارائه دهد.

کارخانه آناهیتا گیلان برای رفاه حال مشتریان خود به راه اندازی ناوگان حمل و نقل پرداخته که می تواند در هر ساعت از شبانه روز در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال نماید.

سایر ویژگی هایی که کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این شرکت کلیه مجوزهای لازم را در راستای عرضه محصولات فولادی دارد. 
  • این شرکت سلامت بار را تا قبل از تحویل به مشتری ضمانت می نماید.
  • کارشناسان مربوطه مشاوره لازم را در این زمینه به کاربران ارائه می دهند.
  • در ازای هر خرید، فاکتور رسمی به مشتریان این ارائه می شود.

همه آزمایش های لازم بر روی این محصولات انجام می شود و سپس در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.
این کارخانه توانسته با به کارگیری دانشی که در اختیار دارند محصولات با کیفیت بسیار عالی تولید نماید، همچنین در جهت تولید موارد در فازهای مختلف مانند تولید میلگرد فولادی، بخش ذوب و همچنین تولید مقاطع سایز کوچک ارائه کرده است.

افتخارات کارخانه آناهیتا

کارخانه آناهیتا گیلان افتخارات مختلفی را کسب نموده اند که عبارتند از: 

استاندارد ملی ایران، کسب نشان شایسته ملی ایران و لوح های مختلف از وزارت صنعت، معدن تجارت همچنین به عنوان برترین تولید کننده فولاد در سال 1391 نیز معرفی گردید

 در صورتی که قصد خرید میلگرد آناهیتاگیلان را دارید میتوانید با کارشناسان فولاد فیدار تماس بگیرید یا به صفحه این محصول در سایت مراجعه نمایید. 

سخن پایانی

در این بخش با کارخانه آناهیتا گیلان آشنا شدید و دانستید که در ایران کارخانه های مختلفی وجود دارند که به تولید انواع مقاطع فولادی می پردازند. یکی از آن ها کارخانه آناهیتا گیلان می باشد که محصولات با کیفیت و متنوعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است،
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ