فولاد فيدار

معرفی کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس

معرفی کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس

کارخانه فولاد زاگرس در سال 1393 در شهرستان بروجن استان چهار محال بختیاری تاسیس شد این کارخانه سالانه حدود هزار تن تولید میلگرد دارد و به همین دلیل یکی از تولیدکنندگان مهم این محصول در ایران محسوب میشود، در ادامه این نوشته قصد داریم به معرفی محصولات کارخانه صبا فولاد زاگرس و مشخصات میلگرد تولیدی در این کارخانه بپردازیم، درادامه این نوشته با ما همراه باشید. 

کارخانه صبا فولاد زاگرس

این کارخانه از دو فاز ساخته شده است، در فاز اول این کارخانه تولید مقاطع فولادی انجام میشود ظرفیت تولیدات سالانه این کارخانه حدود 420 هزار تن فولاد به صورت سالیانه است. همچنین فاز دوم این کارخانه با هدف تولید 100 هزار تن فولاد در سال در دست ساخت است.

تمام تجهیزات ساخت این کارخانه از شرکت های معتبر اوپایی و تحت آخرین استانداردهای جهانی خریداری شده است، و استفاده از تجهیزات مدرن گانی موثر در کاهش آلودگی های مخیط زیست بوده است. 

 

میلگرد زاگرس

 

 

محصولات کارخانه صبا فولاد زاگرس

اکثر محصولات تولیدی در این کارخانه، شامل میلگرد آجدار، نبشی، ناودانی و انکربولت ها هستند که به صورت کم کربن و کربن متوسط و با روش ترمکس تولید میشوند، محصولات این کارخانه طبق استاندارد ملی ایران با شماره 3121 در دو نوع آجدار 500 و 400 در بازار به فروش میرسند. 

روش های تولید میلگرد زاگرس

برای تولید این محصول در کارخانه زاگرس در ابتدا شمش های 12 متری را با استفاده کوره های پیش گرم کن به اندازه 6 متری میبرند، سپس آنها را به دسته های 3 تایی تقسیم کرده و با به جلوی درب کوره ها توسط دستگاه های پوشر هدایت میکنند، شمش های فولادی در کوره تا دمای 1150 درجه تا 1250 درجه سانتی گراد گرم میشوند. پس با استفاده از دستگاه های Ejector به سمت کوره های پیش گرم منتقل شده و با استفاده از عملیات نورد با کاهش سطح مقطع و تغییر شکل تیدیل میشود و سپس به اندازه های دلخواه بریده شده و به بسترهای خنک کننده منتقل میشود. 

کیفیت میلگرد زاگرس

در حال حاظر تولیدات این شرکت شامل با کیفیت ترین محصولات فولادی بازار ایران هستند، همچنین قیمت محصولات این شرکت خصوصا قیمت میلگرد با توجه به کیفیتی که دارد کاملا مقرون به صرفه است. 

همچنین این کارخانه از کارخانه های مجهز کنترل کیفیت هم برخوردار است که با استفاده دستگاه های مدرن تست های مورد نیاز میلگرد، مانند تست خمش، کشش، سخت سنجی و... انجام میشود و محصولاتی که این تست ها را پست سر نگذارند از چرخه فروش و بسته بندی خارج میشوند. 
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ