فولاد فيدار

مزایای ساخت فولاد

مزایای ساخت فولاد

ساختمانهای فلزی انعطاف پذیرترین راه حلهای موجود در بازار برای پیمانکاران و سازندگان هستند. این راه حل های با دوام ، عملا هیچگونه تعمیر و نگهداری خاصی ندارند. مهندسی و طراحی سفارشی ساختمانهای فلزی امروزی به مالکان این امکان را می دهد تا با عملکردی که دارند ظاهری که می خواهند را داشته باشند.نیازهای پیشرفته و سختگیرانه صاحبان ساختمان های امروزی ایجاب می کند که سیستم ساختمان آنها نه تنها از طرح های پیشرفته استفاده کند ، بلکه انعطاف پذیری ، بهره وری انرژی و زمان ساخت سریع را نیز ارائه دهد. وقتی از ساختمان فولادی استفاده می شود  زمان طراحی  ساخت و ساز بسیار کاهش می یابد.

اگر به دنبال خرید آهن آلات هستید و می خواهید از قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت تیرآهن و قیمت نبشی اطلاعاتی داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید. از مزایای ساخت فولاد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ماندگاری بالا

آنها به اندازه کافی قوی هستند که در برابر بارش شدید برف ، وزش باد شدید و زمین لرزه های شدید مقاومت کنند. پانل های سقف فولادی همچنین می توانند با یک ترکیب آلومینیومی به نام galvalume پوشانده شوند تا از زنگ زدگی جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر پانل ها شوند. آنها همچنین غیر قابل احتراق هستند بنابراین بعید است توسط آتش از بین بروند.

مونتاژ سریع

ساخت یک ساختمان چوبی سنتی حداقل چند ماه به طول می انجامد. با فرض اینکه سیستم ساختمان فولادی شما از یک ارائه دهنده قابل اعتماد خریداری شده باشد و نیاز به سفارشی سازی قابل توجهی نداشته باشد ، نصب آنها بسیار سریع و آسان است. الگوهای پیچ لنگر ، نقشه های مونتاژ دقیق و راهنمای نصب مرحله به مرحله همه در هر ساختمان گنجانده شده است. تمام اتصالات اصلی با سوراخهایی که از قبل سوراخ شده اند پیچ ​​و مهره است و اکثر اجزا به صورت دقیق و شماره گذاری شده اند تا برای مونتاژ سریع با نقشه های شما مطابقت داشته باشند.

در مقاله معرفی انواع روش های جوشکاری لوله های فولادی می توانید ببینید که جوشکاری فولاد چگونه انجام می شود.

مزایای ساخت فولاد

انعطاف پذیری

ساختمانهای فلزی از پیش مهندسی شده می توانند ستونهای داخلی کم و بدون ستون داشته باشند ، به این معنی که طرح داخلی آنها برای ذخیره سازی تجهیزات بزرگ ، نصب بالابرها و انجام فعالیتهای داخلی بسیار انعطاف پذیرتر است.با توانایی داشتن دهانه درب بسیار بزرگتر (به عنوان مثال درب های سقفی ، نورد و کشویی) آن را جفت کنید و مزایای آن به طور قابل توجهی جمع می شود. دهانه های بزرگتر درها آنها را برای ذخیره سازی تجهیزات بزرگ بهتر می کند. از دیدگاه کشاورزی یا هواپیمایی ، این امر آنها را برای ذخیره سازی هواپیماهای بزرگ یا تجهیزات کشاورزی ایده آل می کند.

بهره وری انرژی

عایق بندی ساختمان های فولادی با قاب سخت می تواند به مراتب بهتر از ساختمان های فولادی با قاب چوبی باشد ، که این باعث افزایش بازده انرژی و صرفه جویی گسترده در هزینه های گرمایش و سرمایش می شود.

مزایای ساخت فولاد

تطبیق پذیری

سیستم ساختمان های فلزی همه کاره هستند. با سیستم های مختلف کادربندی ، مانند فضای باز یا مدولار ، می توان یک ساختمان را برای هر کاربردی طراحی کرد. از کارخانه های تولید و انبارها گرفته تا دفاتر و خرده فروشی ها. سیستم های ساخت فلزی تقریباً در هر طراحی قابل استفاده هستند. در بسیاری از موارد حتی نمی توانید متوجه شوید که یک ساختمان از فولاد ساخته شده است. همچنین ، سیستم های ساختمانی فولادی از پیش مهندسی شده را می توان تقریباً با هر ماده ساختمانی دیگر ترکیب کرد. ساختمانهای فولادی از پیش مهندسی شده تقریباً در اندازه های بی پایان ساخته می شوند ، بنابراین می توان ارتفاع ، عرض یا طول شما را بر اساس شرایط شما تعیین کرد. به خصوص در ساختمانهای بزرگ که به فضای داخلی بدون وقفه نیاز دارید .

بدون زباله

سیستم های ساختمانی از جنس فولاد به دلیل استفاده بهینه از مواد مشهور هستند. هر ساختمان در داخل خانه طراحی شده است ، بنابراین پسماندهای باقیمانده وجود ندارد. شما فقط هزینه مواد مصرفی را در مقابل چوب پرداخت می کنید.

هزینه های پایین کار

از آنجا که ساختمانهای فولادی از قبل مهندسی شده و متناسب با یکدیگر طراحی شده اند ، هزینه های کار بسیار کاهش می یابد. با اتصالات از قبل سوراخ شده ، اجزای شماره گذاری شده و نقاشی های مونتاژ دقیق ، ساخت و ساز ساده می شود..

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ