فولاد فيدار

تولیدکنندگان لوله مانیسمان در ایران

تولیدکنندگان لوله مانیسمان در ایران

لوله های مانیسمان یا بدون درز به دلیل تحمل بالایی که در برابر شرایط مختلف دارند از پرکاربردترین لوله ها در صنعت محسوب میشوند، به این دلیل به این لوله ها بدون درز گفته میشود که در هنگام تولیدشان از هیچ گونه جوشی استفاده نمیشود، در این نوشته به بهترین تولیدکنندگان لوله مانیسمان در ایران میپردازیم.

 

کارخانه کاوه ایرانیان

کارخانه کاوه ایرانیان یکی از اولین تولیدکنندگان لوله بدون درز در ایران است، و بهترین لوله مانیسمان های موجود در بازار ایران از این برند هستند. 

کارخانه کاوه ایران سالانه حدود 75 هزار تن لوله بدون درز با روش نورد گرم طبق استانداردهای روز دنیا تولید میکند، از لوله ها رده 40 در صنایع پتروشیمی و از لوله های رده 20 در گازکشی ساختمان استفاده میشود. 

 

کارخانه کاوه ایرانیان

 

کارخانه لوله و پروفیل ساوه

از محصولات تولیدی در این کارخانه در تولیدات لوله های انتقال آب، گاز و نفت استفاده میشود، قیمت لوله مانیسمان ساوه در مقایسه با لوله کاوه کمتر است. 

جوش کاری لوله های تولیدی این کارخانه بسیار ساده است و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر اشعه خوردشید دارد به راحتی میتوان از آن در محیط های باز استفاده کرد. 

محصولات این کارخانه در ایران تنها تا سایز 24 تولید میشود و باقی سایزهای آن از کشورهای دیگر وارد میشوند. تولید محصولات این کارخانه به روش E.R.W انجام میشود. 

 

کارخانه گستر اسفراین

کارخانه گستر اسفراین لوله بدون درز را در رده ۲۰ ، ۴۰، ۶۰، ۸۰ ، ۱۲۰ و ۱۸۰ با طول های 6 و 12 متری تولید میکند، بیشترین کاربرد لوله های رده 40 ساخته شده در این کارخانه در خطوط آتش نشانی و برج ها است

 

کارخانه لوله و نورد اهواز

کارخانه نورد اهواز اولین کارخانه در ایران است که به تولید لوله های بدون درز در ایران پرداخت، محصولات تولیدی در این کارخانه با استفاده از تکنولوژی Push Bench و تحت استاندارد های ASTM , DIN, API و IPS تولید میشود. قیمت لوله های این کارخانه را در صفحه این محصول مشاهده کنید. 

 

کارخانه فولاد صنعت

لوله های تولیدی در این کارخانه در سایزهای 3.5 تا 20 اینچی تولید میشوند و به دلیل تحمل بالایی که در برابر فشار و دمای بالای دارند، به سادگی میتوان از آنها در تاسیسات ساختمانی و مکان هایی که حرارت بالایی وجود دارد استفاده کرد، همچنین از محصولات این کارخانه در صنایع غذا و دارو  استفاده میشود.

 

کارخانه پروفیل فولادی اصفهان

این کارخانه که با نام پروفیل سازی جباری هم معروف است در نزدیکی شهر اصفهان است و با بیشتر از 30 سال سابقه در تولید لوله های بدون درز در سایزهای ۰٫۵ ۰٫۷۵ و ۱به دستاورد های خوبی در تولید لوله های فولادی به روش نورد سرد دست یافته است.

 

کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران

این کارخانه در سال 1342 به صورت سهامی خاص در نزدیکی شهر اهواز شروع به فعالیت کرد، سالانه ۱,۴۳۵,۰۰۰ تن محصولات فولادی از جمله: لوله، پروفیل، میلگرد و... در سایزهای مختلف توسط این کارخانه در ایران تولید میشود.

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ