فولاد فيدار

تفاوت تیرآهن اهواز و اصفهان در چه چیزی است؟

تفاوت تیرآهن اهواز و اصفهان در چه چیزی است؟

امروزه با افزایش مصرف آهن و تعداد تقاضای آن در شهرهای مختلف اقدام به ایجاد کارخانه های تولید آهن می نمایند که می توان به تیرآهن زنبوری، تیرآهن هاش، تیرآهن معمولی، تیرآهن IPE و INP اشاره کرد. این محصولات به دلیل کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف و ساختمان سازی دارند، اهمیت بالایی برخوداراند.

قبل از اقدام به تهیه تیرآهن و محصولات فولادی حتما تحقیق و بررسی های لازم را در این زمینه انجام دهید تا یک انتخاب خیلی خوبی داشته باشید.

کارخانه های اصفهان و کارخانه اهواز از جمله کارخانه هایی هستند، که در میان کارخانجات تولید آهن از کیفیت بالایی برخوردارند و محصولات فولادی با کیفیت بالایی تولید می کنند. اما تفاوت میان این دو کارخانه چیست با ما همراه باشید تا در این بخش بیش تر به محصولات اصفهان و اهواز بپردازیم. و ببینیم که تفاوت تیرهای فولادی این دو کارخانه چیست؟

تیرآهن اصفهان

استان اصفهان در صنعت فولاد سازی از اهمیت بالایی برخودار است. و کارخانجات متعدد فولاد سازی در این استان تاسیس شده اند. کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از بهترین کارخانجات تولید فولاد در ایران است، راحت ترین روشی که می توان فهمید که تیرآهن ها برای کارخانه ذوب اصفهان می باشد، توجه به نام برند ESCO بر روی محصولات است.

تیرآهن‌های این کارخانه در سایزهای 14 الی 30 تولید و در بازار عرضه می شود. ورق ها به دو صورت گرم و سرد دسته بندی می شوند. هر ورقی با توجه به کاربری که دارد از استانداردهای مختلفی برخوردار می باشد. جالب است بدانید که کارخانه اصفهان در جنوب غربی شهر اصفهان واقع شده است.

یکی از مهمترین محصولات این کارخانه تیرآهن های لانه زنبوری هستند که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار است، 

تیرآهن اهواز

کارخانه اهواز هم یکی از مهمترین تولیدکنندگان تیرهای فولادی است، مزیت این کارخانه در مقایسه با رقیبان استفاده از تجهیزات و سیستم های نوین و اتوماسیون های پیشرفته در جهت تولید و آزمایش محصولات است. این کارخانه یکی از جدیدترین کارخانه های نورد فولاد در این مجصوب میشود، به همین دلیل تیرهای فولادی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. 

تفاوت تیرآهن اصفهان با اهواز

معمولا تیرآهن های اصفهان و اهواز تفاوت آن چنانی ندارند، اما یکی از تفاوت هایی که میان این دو مجصول وجود در وزن آنها است، تیرهای ذوب آهن وزن بیشتری از تیرهای اهواز دارند، همچنین نکته فابل توجه در این مورد تاثیر وزن و ابعاد تیرها در قیمت آنها است. در صورتی که قصد خرید محصولات فولادی را دارید،  برای اطلاع از قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد و می توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.


سخن پایانی

در این بخش با تفاوت تیرهای فولادی دو کارخانه مهم اصفهان و اهواز آشنا شدیم پس توجه کنید قبل از خرید مشخص کنید که برای چه کاربری می خواهید استفاده نمایید نکته مهمی که در هنگام خرید باید بدانید این است که حروف کوچکی در آن وجود دارد نشان دهنده ی وزن آن می باشد اگر از وزن سنگینی برخوردار باشد با حروف V و اگر وزن سبکی را داشته باشد از L برخوردار می باشد.

برای دریافت قیمت انواع تیرآهن همچون قیمت تیرآهن هاش میتوانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ