فولاد فيدار

بزرگترین کارخانه های تولید پروفیل

بزرگترین کارخانه های تولید پروفیل

پروفیل یا قوطی آهن یکی از پرمصرف ترین مقاطع در ایران است و به همین جهت در ایران کارخانه های تولیدکننده پروفیل آهن مجهز به پیشرفته ترین فناوری های موجود در بازار وجود دارد، و میتوان گفت بازار این مقطع به دست تولید کنندگان داخلی است، در ادامه این نوشته برخی از برترین و بزرگترین کارخانه های تولید پروفیل در ایران را بررسی خواهیم کرد، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید. همچنین برای دریافت قیمت پروفیل، قیمت نبشی و قیمت ناودانی میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. 


کارخانه جهان پروفیل پارس

این کارخانه با داشتن ظرفیت تولید 476  هزار تن پروفیل و قوطی فولادی با سطح مقطع مربع و مستطیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قوطی در ایران است که در سال 1361 در تهران تاسیس شده است.

 

کارخانه صنایع فولاد هیربد زرندیه 

این کارخانه با ظرفیت تولید 2.5 میلیون تن محصولات فولادی و انواع قوطی های مریع، مستطیل و درب پنجره است. این کارخانه در سال 1391 در شهرک صنعتی مامونیه تاسیس گردیده است. این کارخانه در دو بخش مجزا تولید لوله و پروفیل با 32 خط تولید با تجهیزات نوار بری، و برش ورق و تولید میلگرد فعالیت دارد. 

 

شرکت کارخانجات نورد لوله یاران

گروه صنعتی یاران در سال 1377 تاسیس شد و در سال 1383 با ظرفیت 105 تن قوطی و مقاطع مربع و مستطیل به بهره برداری رسید، ظرفیت تولید این مجموعه در سال بیش از 105 هزار تن است، انواع محصولات این کارخانه شامل طیف وسیعی از انواع لوله و پروفیل است. محصولات این شرکت با استاندارد ملی ایران و با قابلیت گالوانیزاسیون تولید میشوند. 

 

شرکت لوله و پروفیل صابری

این کارخانه تولید کننده انواع لوله و اتصالات با تکنولوژی ها و ابزارآلات روز دنیا است که در عباس آباد در شرق تهران واقع شده است. اینواع محصولات این شرکت شامل: لوله، مقطاع مربع و مستطیلی شکل، چهارچوب، پروفیل طرح دار و درب و پنجره در انواع مختلف است. 

یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده پروفیل، پروفیل صابری است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی و ابزار آلات روز دنیا به تولید انواع پروفیل مربعی، مستطیلی و در و پنجره می‌پردازد. همچنین این کارخانه توان تولید پروفیل‌های طرح‌دار در اندازه‌های مختلف را نیز دارد و امکان سفارشی سازی محصولات را به مشتریان خود می‌دهد. البته در نظر داشته باشید این کارخانه انوع لوله‌ها را نیز تولید می‌کند. ظرفیت تولید این کارخانه معادل 492 هزار تن محصول در سال است.

 

گروه صنعتی تهران شرق

این شرکت ظرفیت تولید 30 هزار تن پروفیل از سال 1386 شرق تهران و 20 کیلومتری پاکدشت و با زیربنای 8 هزار مترمربع تاسیس شده است. و تولیدات این شرکت شامل انواع لوله های صنعتی و ساختمانی،  در اشکال مختلف تولید میشوند. 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ