فولاد فيدار

بررسی ویژگی های ورق های فولادی فولاد مبارکه اصفهان

بررسی ویژگی های ورق های فولادی فولاد مبارکه اصفهان

یکی از پر تقاضاترین ورق های فولادی در بازار آهن آلات، که از کاربرد بالایی برخوردار می باشد ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان می باشد. کیفیت محصولات این کارخانه بسیار بالا بوده و از محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد چرا که بر اساس به روزترین استانداردهای بین المللی می باشد این امر سبب شده تا از کشورهای خارجی هم طرفدار این محصولات شوند. سالیانه، شاهد آن هستیم که تقاضای کشورهای خارجی برای خرید این محصول  افزایش پیدا کرده است. ورق سیاه فولاد مبارکه یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

همانطور که در جریان هستید اصفهان یکی از شهرهایی می باشد که محصولات فولادی بسیاری را تولید می نماید و کارخانه هایی در این شهر قرار دارد که یکی از کارخانه مهمی که می توانیم آن ار نام ببریم فولاد مبارکه اصفهان می باشد که در جنوب غربی اصفهان واقع می باشد عملیات ساخت این شرکت در سال 1360 شروع شد و در سال 1371 تاسیس شد. فولاد مبارکه اصفهان افتخار بزرگی برای ایران می باشد و شاهد دریافت جایزه های بسیاری هستیم.
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، زیر مجموعه های بسیاری برخوردار می باشد که  می توان به شرکت فولاد هرمزگان جنوب، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، سرکت توکا فولاد و بسیاری دیگر از شرکت ها اشاره کرد.

طبق بررسی های به عمل آمده کارشناسان بیان نموده اند که در سال این کارخانه 11.5 میلیون تن ظرفیت دارد.
نحوه فعالیت این کارخانه هم به این صورت می باشد که پودر سنگ آهن را از معادن توسط ماشین های حمل و نقل ریلی برداشت می نمایند و آن ها را طی فرایند خاصی به محصولات فولادی تبدیل می کنند.

ورق های فولادی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

بیشتر بخوانید: آشنایی با شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو

 

انواع محصولات فولاد مبارکه اصفهان

محصولاتی که توسط این شرکت تولید می شود از کیفیت و گرید بالایی بهره مند می باشد که طبق استاندارد بین المللی می باشد به دلیل این که بیش تر نیازهای مشتری را برطرف می کنند سبب شده تا مشتریان بسیاری در اکثر نقاط جهان مشتری ثابت این مجموعه باشد.

شرکت فولاد مبارکه که در زمینه تولید ورق های فولادی معروف شد توانسته انواع ورق ها را با ابعاد مختلفی تولید کند که در این بخش چند محصول این کارخانه را برای شما بیان می کنیم:

رول ورق سیاه Hot Rolled Steel coil

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان یا ورق نورد گرم که طبق استانداردهای جهانی، تولید می گردد.از این ورق بیش تر در مصارف ساختمانی به کار می رود دارای ضخامت 6 الی 15 میلیمتر می باشد معمولا در این نوع از ورق ، عرض ورق از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

ورق اسید شویی Hot rolled pickled and oiled

ورق اسید شویی هم همانند سایر ورق ها طبق استاندارد تهیه می شود که طی فرایندی بر روی مواد اسیدی و روغن کاری تولید می گردد. از ورق اسیدشویی معمولا در صنایع های لوازم خانگی و خودرو سازی به کار می رود. ورق های اسید شویی که توسط فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردد دارای عرض های 1000 یا 1250 میلیمتر ایجاد می شود.

ورق روغنی Cold rolled carbon steel

ورق نورد سرد یا ورق روغنی در ضخامت های 0.4 میلیمتر الی 2 میلیمتر ایجاد می شود و به دلیل پایین بودن ضخامت آن به صورت رولی تولید می شود.

کلاف گالوانیزه

ورق گالوانیزه یکی از ابتدایی ترین طرح های تولید ورق می باشد که در صنایع های مختلفی مانند خودروسازی و ساختمان سازی و لوازم خانگی به کار می رود. این کارخانه ورق های گالوانیزه را به روش غوطه وری گرم تولید می کنند که یک روش اقتصادی به حساب می آید لازم به ذکر است که چسبندگی و مقاومت این روش بالا می باشد. 
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ