فولاد فيدار

پروفیل های upvc کارکرد آنها و قیمت پروفیل ها

پروفیل های upvc کارکرد آنها و قیمت پروفیل ها

پروفیل به طور کلی به جسم و حجمی گفته می شود که با سطح مقطع معین و ثابتی در طول مشخصی امتداد داشته باشد. پروفیل های یو پی وی سی از موادی تشکیل شده اند که به علت مصرف خوب و قیمت پروفیل نسبتا کم و با داشتن مزایای بسیار زیاد در صنعت و ساختمان استفاده می شوند. پروفیل های upvc به علت قیمت پروفیل مناسب و کارکرد زیادی که نسبت به سایر موارد مشابه دارد، در صنعت و ساختمان به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پروفیل upvc چیست؟

 

پروفیل ها انواعی از سطوح و حجم هایی می باشند که با سطح مقطع ثابتی در طول های مشخص تولید می شوند. پروفیل های upvc از پروفیل هایی می باشند که در چند سال گذشته به علت مزایای زیاد در بازار به وفور یافت و مصرف می شوند. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از مشتقات و خروجی های انواع پلاستیک می باشد که به علت قیمت پروفیل مناسب و انعطاف و کارکرد بالا در بسیاری از موارد از آن استفاده می شود. ساخت و تولید پروفیل های این چنینی و تولید درب و پنجره از این پروفیل ها اولین بار در دهه 60 میلادی آغاز شد و در اواخر دهه 50 شمسی نیز در ایران کار خود را آغاز کرد.

 

مزایا و معایب پروفیل upvc

 

Upvc به عنوان یکی از موادی که روز به روز در بازار مصرفی جای بهتر و بیشتری برای خود باز می کند دارای مزایای متعددی می باشد. از جمله مزایای پروفیل های یو پی وی سی می توان به مقاومت قابل قبول و مناسب آنها در برابر رطوبت، قیمت پروفیل خوب و مناسب، عایق بودن در برابر حرارت، عدم نفوذ پذیری حشرات موذی و مضر برای بافت، قابلیت بازیافت مناسب نسبت به بسیاری از متریال های دیگر، مورد مصرف در بازار و عایق بودن مناسب آن در برابر صوت و صدا اشاره کرد.

 

مزایا و معایب پروفیل upvc

 

موارد مصرف پروفیل upvc

 

در رابطه با ویژگی های پروفیل های upvc صحبت شد و مزایای آن نام برده شد. این نوع از پروفیل ها به علت مزایای مذکور و مقاومت و پایداری در برابر نور خورشید و راحتی در نظافت و مزایای دیگری که دارند، از مناسب ترین گزینه ها برای تولید و ساخت در ها و پنجره ها از این پروفیل ها می باشند.

پروفیل های در و پنجره با مقاومت بالای خود در برابر عوامل جوی، قیمت مناسب، پایداری در برابر نور خورشید و قابلیت بازیافت و تولید خوب در عین شکل پذیری راحت و سهولت در نصب و ایمنی بالا به بهترین گزینه برای استفاده در قاب ها و اضلاع مختلف انواع درها و پنجره ها تبدیل شده اند. البته از پروفیل های upvc در صنعت و در موارد دیگری در ساختمان نیز استفاده می شود و به طور کلی از فراورده های پلی وینیل کلراید در مکان های مختلف ساختمان استفاده می شود.

 

موارد مصرف پروفیل upvc

 

قیمت پروفیل های upvc

 

در رابطه با قیمت پروفیل های upvc باید فاکتور های متفاوتی را در نظر گرفت و درباره آنها صحبت کرد. Upvc به طور عمده به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین پروفیل های موجود در بازار شناخته می شود و از آن در بسیاری از محل ها و در بسیاری از مشتقات صنعت و ساختمان استفاده می شود و نتیجه بخشی فوق العاده ای نیز از خود نشان می دهد.

قیمت پروفیل های upvc در بازه های زمانی مختلف متفاوت می باشد و بهترین راه برای اطلاع از آن، مشاوره با فروشندگان و یا دارندگان وب سایت های فروش است. اما عنصر دیگری نیز در بحث قیمت پروفیل ها باید در نظر گرفته شود و آن نوع پروفیل می باشد.

برای مثال پروفیل های کم عرض  و یا عریض و یا سری ساخت های مختلف که در شرکت ها و کارخانه های مختلف تولید می شوند دارای قیمت های متفاوتی می باشند و آنها را با واحد متر به طول و از 60.000 تومان به بالا می توان خریداری نمود.

قیمت پروفیل های upvc

 

به صرفه بودن و کارکرد نسبت به قیمت پروفیل upvc

 

همانطور که گفته شد قیمت پروفیل های یو پی وی سی در بازه های زمانی مختلف و در مدل های ساخت و کارخانجات مختلف متفاوت می باشد اما این متریال در حال حاضر تحت عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین متریال های بازار و به منظور ساخت و ساز، ایفای نقش می کند و در برابر بسیاری دیگر از متریال های موجود در بازار زیباتر، مقرون به صرفه تر و بهتر عمل می کند. اگر به دنبال ساخت و ساز و یا به دنبال استفاده از این نوع متریال می باشید، بهترین گزینه استفاده از upvc می باشد.

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ