فولاد فيدار

معرفی مهمترین کارخانه های تولیدکننده نبشی در ایران

معرفی مهمترین کارخانه های تولیدکننده نبشی در ایران

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تولید فولاد و آهن در ایران پیشرفت خوبی داشته است، و کارخانه های متعددی در کشور به تولید مقاطع و محصولات فولادی میپردازند، و هر یک از آنها از استانداردها و روش های مشخصی برای اینکار استفاده میکنند.

وجود برندهای مختلف تولید مقاطع فولادی میتواند باعث سردرگمی برای خریداران محصولات شود، همچنین نبشی یکی از مهمترین و پرکاربردترین مقاطع موجود در بازار است، به همین دلیل در این نوشته به بررسی بهترین و مهمترین کارخانه های تولید کننده نبشی در ایران بپردازیم.

1- کارخانه ذوب آهن اصفهان

کارخانه ذوب آهن به دلیل برخورداری از خط تولید پیشرفته و همچنین خط تولید کارامد مهمترین و برترین تولیدکننده فولاد در ایران محسوب میشود، این کارخانه از ابتدای فعالیت خود تا به امروز افتخارات و گواهی نامه های متعدد بین المللی و ملی را کسب کرده است.

حجم زیادی از تولید و همچنین صادرات فولاد در کشور ما در اختیار این کارخانه است. همچنین این کارخانه از بزرگترین و برترین کارخانه های تولید کننده نبشی در ایران هم محسوب میشود. برای خرید و اطلاع از قیمت نبشی و قیمت ناودانی میتوانید با کارشناسان شرکت فولاد فیدار تماس بگیرید. 

بهترین برند نبشی در ایران

بیشتر بخوانید: بزرگترین کارخانه های تولید پروفیل

 

2- کارخانه فولاد شکفته مشهد

این کارخانه در ابتدا در سال 1330 به عنوان یک کارگاه ریخته گری ساده شروع به کار کرد و با تلاش های روزافزون کارکنان و استفاده از تکنولوژی های جدید به مرور زمان توانست پیشرفت کرده و تولیدات خود را افزایش دهد. 

مهمترین تولیدات این کارخانه، نبشی، ناودانی و پروفیل هستند که با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه میشوند، 
تولیدات نبشی این کارخانه در استانداردهای مختلف DIN EN 10056 – 1,2 آلمان، و استانداردهای ISO 657 – 5 تولید میشوند، همچنین برای جلوگیری از خوردگی و فرسایش در برابر آب و هوا آنها را گالوانیزه هم میکنند. تکنولوژی های استفاده شده برای گالوانیزاسیون در این کارخانه، انواع سرد و گرم هستند. 

3- کارخانه فولاد ناب تبریز

این کارخانه در سال 1382 با همکاری های ایران و ترکیه آغاز به کار نمود، نبشی های بال مساوی در این کارخانه با استانداردهای 1-13968 و 10056-1 و استاندارد روسی 8510 بین المللی اروپایی و روسی تولید میشوند، ابعاد نبشی های تولیدی این کارخانه 40 تا 120 میلیمتر است. 

4- کارخانه فولاد کوهپایه

کارخانه فولاد کوهپایه در سال 1374 با هدف تولید مقاطع فولادی سبک تاسیس شد،  کارخانه فولاد کوهپایه، به تولید انواع نبشی بال مساوی و بال نامساوی با استانداردهای ملی و بین المللی در سایزهای L20*20*3 تا L*60*60*5 برای انواع بال مساوی و در ابعاد L30*20*3 و L50*30*5 در انواع بال نامساوی میکند.  نبشی اسپیرال این کارخانه از کیفیت مطلوبی برخوردار است. 

5- کارخانه صبا فولاد منظومه

این کارخانه در سال 1389 کار خود را با تولید انولاع مقاطع سبک فولادی آغاز کرد و با بکارگیری از نیروهای متخصص توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از کارخانه برتر تولیدکننده نبشی تبدیل شود. این کارخانه در نزدیکی شهر اصفهان واقع شده است. 

6-  کارخانه فولاد سپاهان

این کارخانه یکی از برترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل در ایران است، که محصولات خود را با استانداردهای: ملی شماره ISIRI 13968-1 ، استاندارد اروپایی DIN EN 10056-2 و استاندارد روسی GOST 8510 تولید میکند، به دلیل کیفیت بالای خدمات این شرکت در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران شده است. 

مطالعه بیشتر : نبشی اسپیرال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سخن پایانی

در این نوشته به معرفی برخی از بهترین تولیدکنندگان نبشی در ایران پرداخیتم، در صورتی که قصد خرید نبشی را دارید برای اطلاع از قیمت محصولات و همچنین دریافت مشاوره برای خرید انواع محصولات فولادی با شماره تماس های این شرکت تماس بگیرید. 
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ