فولاد فيدار

هر آنجه در مورد کارخانه میلگرد ظفر بناب باید بدانید.

هر آنجه در مورد کارخانه میلگرد ظفر بناب باید بدانید.

این روزها تولید میلگرد یکی از ابزارهای مهمی می باشد که در ساخت و ساز بسیار حائز اهمیت می باشد یکی از کارخانه ها که به خوبی به فعالیت می پردازد کارخانه ظفر بناب می باشد این کارخانه فعالیت خود را در سال 1386 آغاز کرد و آرماتورهایی با گرید A2 و A3 تولید می کنند. محل قرارگیری این مجتمع در شهرک صنعتی بناب می باشد که در جنب آن نیروگاه حرارتی سهند بناب وجود دارد که باعث شده تا دسترسی سریع و راحتی را به جاده های مختلفی کشور را دارا باشد. کارخانه میلگرد ظفر بناب دسترسی راحتی به منطقه های شمال غربی کشور دارد.

بنیان گذار کارخانه ظفر بناب

 بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره کارخانه میلگرد ظفربناب آقای حاج جعفر اسمعیل ظفر مدیر عامل آن امید اسمعیل ظفر و قائم مقام مدیران عامل هم آقای سعید اسمعیل ظفر می باشد. یکی از ویژگی هایی که این مدیران دارند این است که در راستای ایجاد اشتغال و کارافرینی تلاش های لازم را می انجامند تا بیکاری جوانان را به حداقل برسانند که توانیتند تا کنون اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را ایجاد نمایند.

کارخانه ظفر بناب

بیشتر بخوانید: میلگرد امیرکبیر خزر و معرفی کارخانه فولاد خرز

 

مساحت کارخانه ظفر بناب

مساحت این مجموعه 30 هکتار می باشد که شامل سه خط تولیدی ظفر، نوین گستر، تیرآهن، نبشی و ناودانی می باشد.
در خط تولید ظفر:مساحت سالن تولید 8000 متر مربع، مساحت سالن انبار 4000 متر مربع می باشد که محصولات خط تولیدی ظفر از میلگردهای ساده با سایزهای 8، 10، 12 و 14 تشکیل می شود.

خظ تولید نوین گستر هم دارای 8000 متر مربع سالن تولید، 4000 متر مربع سالن انبار و محصولا خط تولیدی آن هم میلگردهایی با سایزهای 8 الی 32 می باشد.

در خط تیرآهن و نبشی و ناودانی هم از مساحت سالن 5000 متر مربع و مساحت 4000 متر مربع در سالن انبار و دارای تیراهن هایی با سایز 12 الی 27 و ناودانی هایی در سایز 80، 100، 120،140 و 160 همچنین نبشی هایی با سایزهای 40*40*4، 50*50*5، 60*60*6، 70*70*7، 90*90*9 و 100*100*10تشکیل می شود.

عللامت اختصاری میلگرد ظفر بناب

دلایل برتری ظفر بناب نسبت به رقبا

دلایلی وجود دارد که کارخانه فولاد ظفر را نسبت به رقبای خود متمایز نموده است که می توان به امکاناتی همچون دارای خدمات رفاهی، تفریحی برای کارکنان، دارای بیمه عمر و تکمیلی و آتش سوزی، و برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان اشاره نمود 

این کارخانه با تحقیق و توسعه بهترین امکانات را در اختیار کاربران و کارکنان خود قرار داده وهمچنین این کارخانه توانسته سطح ایمنی خود را بالا ببرد که این امر منجر به کاهش اتفاقات و سوانح گردیده از طرفی هم به خوبی از فضای مجازی و فناوری های نوین بهره مند شده است.

قیمت میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب به عوامل مختلفی مانند وزن، سایز آن بستگی دارد. از آن جایی که کیفیت میلگرد ظفر بناب بسیار بالا می باشد معمولا قیمت ها به  صورت روزانه تعیین می شود. برای بیش تر افراد این پرسش مطرح می شود که آیا فروش میلگرد به صورت شاخه ای هم انجام می شود؟ ما در پاسخ به آن ها می گوییم که بله فروش میلگرد هم به صورت وزنی و هم به صورت شاخه ای امکان پذیر می باشد.

افتخارات کارخانه ظفر بناب

این مجموعه توانسته تندیس های طلایی، گواهینامه هایی در زمینه نظام مدیریت محیط زیست همچنین کیفیت بالای محصولات را دریافت نمایند و یکی از افتخارات بزرگ کشور ایران باشد.

لازم به ذکر است که این مجموعه یکی از طرفدارهای خوب ورزش می باشد که به همین خاطر باشگاهی را تاسیس نمود که رشته های مختلفی همانند فوتسال، والیبال، شنا، کشتی، تنیس روی میز، والیبال ساحلی در ان تشکیل شده است.
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ