فولاد فيدار

نحوه برش ورق گالوانیزه

نحوه برش ورق گالوانیزه

نحوه برش ورق گالوانیزه کار سختی نیست و می توانید با خواندن این مقاله بفهمید که چگونه انجام میشود. فولاد گالوانیزه یک لایه محافظ بر روی سطحش دارد که باعث مقاومت بالای آن شده است. و به همین دلیل کمتر دچار خوردگی شود. 

اگر تجربه زیادی در کار با این فلز ندارید ، شروع یک پروژه جدید مثل ساخت خانه ممکن است برای شما دشوار باشد. در حالی که همیشه بهتر است برای انجام پروژه های بزرگ و بازسازی با یک متخصص مشورت کنید اما می توانید ورق ، سیم ، کابل و لوله های گالوانیزه را با چند ابزار تخصصی و مقداری سختی برش دهید.

نحوه برش ورق گالوانیزه

بیشتر بخوانید: انواع روش های برشکاری ورق

 

مرحله اول

اندازه گیری فولاد گالوانیزه

ورق گالوانیزه خود را روی یک سطح صاف اندازه بگیرید و علامت گذاری کنید. آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و ابزار مخصوص اندازه گیری را به طول روی قطعه ورق خود قرار دهید. بعد از این ، اندازه گیری خود را یادداشت کنید. برای اندازه گیری عرض فلز ، در امتداد طول خط کش مربع T علامت گذاری کنید. 

خط کش مربع T خط کش فلزی است که در پایین یک زاویه قائم درست می کند.

 

مرحله دوم

برش ورق گالوانیزه

در امتداد خط اندازه گیری شده خود با قیچی آهن بری برش دهید. برای این کار و برش مرتب ورق، از روی خط مشخص شده روی ورق فلز خود استفاده کنید.
 با استفاده از یک دست ، نیمی از ورق فلز را بلند کنید در حالی که از دست مخالف خود استفاده می کنید تا در امتداد خط از پیش مشخص شده آهسته و تدریجی برش دهید.

روند استفاده از قیچی آهن بری بسیار شبیه به استفاده از قیچی است.

بلند کردن 1 طرف فلز به شما کمک می کند تا راحت تر برش دهید. اگر از میز به عنوان فضای کار خود استفاده می کنید ، نیازی به بلند کردن فلز ندارید.

قیچی آهن بری در دو نوع وجود دارد .دسته های قرمز و سبز.
قیچی با دسته قرمز برای برش لبه های منحنی و دسته سبز برای برش لبه های مستقیم بهتر است.

نحوه برش ورق گالوانیزه

مرحله سوم

برش های کوچک ورق گالوانیزه

در بخشهای کوچک کار کنید تا زمانی که قسمت مورد نظر خود را برش دهید. برش را در امتداد لبه مشخص شده ورق فلز خود ادامه دهید ، همانطور که حرکت می کنید در قسمتهای 1 در 2.5 سانتی متر کار کنید.

اگر به دنبال خرید این ورق هستید و قیمت پارامتر مهمی برایتان می باشد، باید بدانید که قیمت ورق گالوانیزه و قیمت ورق روغنی در فولادفیدار بسیار مناسب است که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ