فولاد فيدار

راهنمای خرید ناودانی

راهنمای خرید ناودانی

با توجه به تنوع زیاد پروفیل ها ضروری است که پیش از خرید آنها در مورد خصوصیات هر یک از آنها بدانیم. یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل، ناودانی ها هستند، که خریدار در زمان تصمیم گیری برای خرید آنها به دلیل داشتن انواع آلیاژهای مختلف و انواع مختلف ممکن است با مشکلاتی مواجه شود به همین دلیل در این نوشته گرفتیم راهنمای جامعی از خرید ناودانی گردآوری کنیم، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 

پیش از خرید ناودانی به این نکات توجه کنید

در صورتی که برای خرید هر یک از محصولات اعم ار پروفیل، میلگرد و .. نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با کارشناسان فروش فولاد فیدار تماس بگیرید. تا ضمن اطلاع از قیمت ناودانی مشاوره رایگان برای خرید این محصول نیز دریافت کنید. 

در زمان خرید هر یک از مقاطع فولادی ممکن است با اصطلاحات متفاوتی از سمت فروشندگان مواجه شوید برخی از اصطلاحات رایجی که در زمان خرید مقاطع U شکل بکار میروند به شرح زیر هستند. 

جدول اشتال: به جدولی که در آن ابعاد و ضخامت های مقاطع فولادی درج شده است جدول اشتال گفته میشود. 

کوتاه و بلند: ناودانی هایی که طولشان کمتر از 6 متر باشد، کوتاه و انواعی که طولشان بیشتر از 12 متر باشد بلند گفته میشود .

نرمال: به مقاطع U شکل که طولشان بین 6 متر تا 12 متر داشته باشند، ناودانی نرمال گفته میشود.

گوشت: به پروفیل هایی که ضخامت بیشتری داشته باشند گوشتدار گفته میشوند. 

سنگین و سبک: به مقاطعی که با استانداردهای اروپا و ساخته شده باشد، سنگین گفته میشود در مقاله تفاوت ناودانی سبک و سنگین میتوانید در اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید. 

گلمیخ: به پروفیل های U برش خورده گلمیخ گفته میشود. 

بنگاه داری: به هزینه ای که بنگاه های فروش مقاطع فولادی برای بارگیری، انبار داری و مالیات مقاطع دریافت میکنند بنگاه داری گفته میشود. 

بیشتر بخوانید : تفاوت ناودانی پرسی با ناودانی فابریک

بهترین برندهای تولید کننده ناودانی

برندهای داخلی و خارجی مختلفی به تولید این مقطع میپردازند، در مجموعه فولاد فیدار انواع مختلفی از برندهای محصولات فولادی موجود است که در صورت تمایل با مراجعه به صفحات این محصولات در سایت میتوانید اقدام به خرید و استعلام قیمت آنها نمایید. 

برای خرید این مقاطع از وبسایت فولاد فیدار تنها کافی است به صفحه محصولات مراجعه کرده و محصول مورد نظر را به سبد خرید بیافزاید. و سپس سفارش خود را ثبت کنید، و همچنین میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید و ضمن اطلاع از موجودی محصول مورد نظر به خرید خود را ثبت کنید. 

 

ویژگی‌های ظاهری ناودانی پس از تحویل

پس از تحویل محصولات مورد نظرتان حتما ویژگی های ظاهری آن را بررسی کنید، مقاطع فولادی باید فاقد هرگونه زنگ زدگی، پوسته پوسته شدن یا تاب باشند، در صورت وجود هرگونه مشکل با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ