فولاد فيدار

راهنمای خرید لوله مانیسمان

راهنمای خرید لوله مانیسمان

برای خرید هر محصولی اعم از لوله اولین و مهمترین موضوع داشتن اطلاعات کافی و دانش در مورد محصول است، اما در صورتی که قصد خرید لوله مانیسمان را داشته باشید، مهمترین کموضوع کسب اطلاع از ساختار، مواد تشکیل دهنده و... آن است، در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره برای خرید این محصول را دارید میتوانید با کارشناسان شرکت فولاد فیدار تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. 

لوله بدون درز یا مانیسمان نخستین بار توسط برادران مانیسمان ساخته شد و به همین دلیل هم با این نام شناخته شد. در این روش برخلاف ساخت لوله های درزدار به طور مستقیم از شمش فولادی تولید میشوند و به دلیل اینکه روی آنها هیچ گونه درز یا جوشی وجود ندارد به همین دلیل هم در برابر فشار و حرارت مقاومت بسیاری دارند به همین دلیل هم آنها را در کاربردهای حساس به کار میگیرند. 

 

خرید لوله مانیسمان

 

مزایای استفاده از لوله های مانیسمان

این لوله ها به این دلیل که روی بدنه شان هیچ گونه درز یا جوشی وجود ندارد بسیار مقاوم هستند و میتوان از آنها در کاربردهایی که فشار بالایی وجود دارد استفاده کرد. 

در صورتی که روی این لوله ها خمکاری یا شکل دهی انجام شود به دلیل مقاومت مناسبی که دارند دچار ترک نمیشوند و تعییر شکل پیدا نمیکنند.

این لوله ها در برابر تغییرات شیمایی بسیار مقاوم اند و در صورتی که در برابر سیالات شیمایی قرار بگیرند مقاومت بسیار بیشتری خواهند داشت. 

 

نکاتی که پیش از خرید لوله مانیسمان باید در نظر داشته باشید

  • ضخامت لوله
  • قطر مقطع
  • مواد سازنده یا آلیاژ های به کار رفته در ساخت محصول

 

قطر لوله بدون درز

به این دلیل که در تولید این لوله ها از فرآیند پیچیده تری در مقایسه با لوله های درزدار استفاده میشود، این مقاطع در طول های مشخصی تولید میشوند و نمیتوان آنها را در ابعاد سفارشی تولید کرد. به طور کلی این لوله ها در قطر های تا 24 اینچ در بازار موجود هستند. 

 

رده لوله بدون درز

این لوله ها در رده یا ضخامت های ، 40، 60، 80، 120 و 160 به فروش میرسند. هر چه ضخامت آنها بیشتر باشد مقاومت بیشتری نیز در برابر فشار و دماهای بالا خواهند داشت. برای دریافت قیمت لوله مانیسمان میتوانید با شماره تماس های فولاد فیدار تماس بگیرید. 

 

مواد سازنده و آلیاژهای استفاده شده در ساخت لوله

میتوان لوله ها را با استفاده از متریال های مختلفی ساخت، برخی از این متریال ها عبارت هستند از: استیل، فولادهای کربن و فولاد های آلیاژی.و قیمت لوله با متریال های مختلف باهم متفاوت است. 
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ