فولاد فيدار

توری مرغی ویژگی ها و کاربرد های آن

توری مرغی ویژگی ها و کاربرد های آن

از بین انواع توری موجود در بازار می توان به توری مرغی اشاره کرد که با بهره گیری از سیم های مفتولی نازک و انعطاف پذیر تهیه می گردد. از مزایای توری مرغی استقامت بالا در برابر خوردگی، عمر مفید طولانی، نصب آسان و غیره می باشد. از کاربرد های توری های مرغی می شود به ایجاد محل نگهداری حیوانات و طیور، بهره گیری در صنایع ساختمانی و عمرانی اشاره کرد. بهترین راه برای خرید توری های مرغی با قیمت ارزان سایت خرید اینترنتی می باشد.

 

توری های مرغی گالوانیزه

 

توری که نمونه های مختلف آن را می توان در بازار مشاهده کرد متشکل از سیم های مفتولی به هم بافته شده است که در اشکال هندسی مختلف تولید می شود. توری های مرغی با اشکال شش ضلعی از جمله پر مصرف ترین توری ها در بازار به حساب می آید. در ساخت توری های مرغی از ورق گالوانیزه استاندارد بهره گرفته می شود که در کنار نازکی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

با توجه به کاربرد های متنوع توری های مرغی این توری ها با ضخامت 20 تا 25 میکرون و توسط دستگاه های صنعتی مدرن تولید می گردد. در خط تولید توری مرغی بافت این توری ها با استفاده از ورق های گالوانیزه سرد و گرم و با چشمه های 1 و 4/3 اینچی صورت می گیرد.

 

توری های مرغی گالوانیزه

 

ویژگی توری های مرغی

 

ویژگی های متنوع توری های مرغی سبب شده این محصول استاندارد در صنایع مختلف به کار گرفته شود. با توجه به بهره گیری از مفتول گالوانیزه با کیفیت در ساخت این توری ها این محصولات از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار هستند. از این رو این توری ها برای استفاده در شهر های شمالی کشور که رطوبت بالایی دارد نیز مناسب است.

از دیگر مزایای توری های مرغی می توان به ایجاد تهویه مناسب اشاره کرد. بنابراین این توری های استاندارد برای نگهداری انواع حیوانات مناسب می باشد. با توجه به شبکه های بودن توری های مرغی می شود به راحتی به دام و طیور غذا داد.

با توجه به تولید این توری ها با مفتول گالوانیزه نازک توری های مرغی از نظر وزنی بسیار سبک بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

ویژگی توری های مرغی

 

کاربرد های توری مرغی

 

از عمده موارد مصرف توری مرغی می توان به ساخت قفس و محل نگهداری برای انواع حیوانات و طیور اشاره کرد. اما دایره کاربرد توری های مرغی بسیار گسترده می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

توری های مرغی به دلیل مقاومت بالا و عمر مفید طولانی در صنایع کشاورزی جهت ایجاد حصار و نگهداری از محصولات، ایجاد سایبان، برای برداشت محصول و ... به کار می رود.

همچنین برای ساخت استخر های پرورش ماهی و قفس آبزیان انواع توری های مرغی انتخاب مناسبی می باشد.

از طرف دیگر توری های مرغی به دلیل دوام و استقامت در برابر خوردگی در صنایع ساختمانی نیز کاربرد های متنوعی دارد. از توری های مرغی می توان برای زیرسازی کاشی، گچ کاری و به عنوان پوشش در ستون ها بهره برد. همچنین امروزه برای اتصال پشم شیشه به سقف به منظور ایجاد عایق های حرارتی و صوتی از انواع توری های مرغی استفاده می شود. از جمله کاربرد های گسترده توری های مرغی می توان به پوشش سقف سالن های سوله اشاره نمود.

با توجه به کیفیت بالای توری های مرغی از این سازه ها در پروژه های عمرانی مانند حصار کشی های شهری، حصار کشی ورزشگاه ها و زمین های بازی استفاده می شود.

کاربرد های توری مرغی

 

قیمت توری های مرغی

 

با توجه به کاربرد های گسترده توری مرغی امروزه این سازه ها در تیراژ بالا خرید و فروش می شود. یکی از دغدغه های خریداران توری های مرغی قیمت فروش این محصولات می باشد. بر اساس مشخصات فنی انواع توری های مرغی به دو دسته سبک و سنگین تقسیم بندی می شود که با تفاوت در قیمت فروش عرضه می گردد. در واقع تفاوت قیمت توری های مرغی به وزن آن مربوط می شود که متاثر از ضخامت مفتول به کار رفته در ساخت توری می باشد. برای اطلاع از قیمت توری های مرغی می شود از طریق نمایندگی های فروش مجاز اقدام نمود.

همچنین برای مشاهده قیمت مقاطع فولادی همچون قیمت میلگرد و قیمت ناودانی ناودانی میتوانید به کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

خرید توری مرغی

 

برای خرید رول توری های مرغی در ابعاد و ضخامت های متنوع با قیمت مناسب می شود از طریق سایت های خرید اینترنتی اقدام نمود. با توجه به عرضه مستقیم و بی واسطه توری های مرغی استاندارد از طریق سایت خرید اینترنتی این سازه های کارآمد با قیمت مناسب در دسترس خریدار عمده و خرده قرار می گیرد. از مزایای خرید اینترنتی توری های مرغی دریافت این کالا بدون محدودیت زمانی و مکانی و با حذف هزینه های جانبی خرید می باشد.

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ