فولاد فيدار

تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک

تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک

ناودان یا نبشی یک نوع پروفیل عرضی می باشد که ما می توانیم آن را به عنوان یکی از ستون های مهم در بخش ساختمان سازی و تولید لوازم صنعتی معرفی کنیم. تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک باعث می شود هر کدام در بخش به خصوصی مورد استفاده قرار بگیرند و نتیجه کار عالی باشد. خوشبختانه امروزه دیگر نیروی انسانی برای تولید این سری از محصولات، دخالت مستقیمی ندارد و خبری از آسیب دیدن نمی باشد، چرا که تمامی کار ها توسط دستگاه های تخصصی انجام می شوند. قیمت ناودانی بر اساس وزن و کیفیت آن سنجیده میشود البته روش تولید نیز بر قیمت آن اثر میگذارد.


ناودانی چیست و چه انواعی دارد؟

 

ناودانی نوعی پروفیل می باشد که می توانیم از آن برای ساختمان سازی و تولیدات ویژه ای در کارخانه جات فولادی استفاده کنیم. این محصول به دو شکل اصلی تولید می شود و همین سبب می شود تا شاهد دو نوع به خصوص باشیم. نبشی پرسی و نبشی فابریک از مهم ترین انواع ناودانی ها می باشد که تاکنون روانه بازار شده اند. آگاهی از تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک به شما کمک می کند تا شناخت بهتری از نبشی ها پیدا کنید. معمولا وجود همین تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک، میزان خرید ها را تغییر می دهد.

 

 ناودانی چیست و چه انواعی دارد؟

بیشتر بدانید:  تفاوت نبشی و ناودانی چیست؟

 

تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک

 

وجود تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک نشان می دهد که هر کدام به شکل خاصی تولید می شوند:

  • در نوع نبشی پرسی ما شاهد ورق های فولادی سیاهی می باشیم که برای تولید به کار می روند. ضخامت در این نوع ناودانی با محدودیت مواجه می باشد، چرا که نهایت ضخامتی که می توانیم به کار بگیریم، حدود 6 میلیمتر می باشد.
  • دوام و استحکام در نوع نبشی فابریک بیشتر می باشد و همین باعث می شود تا نسبت به نوع پرسی برتری پیدا کند.
  • در نوع پرسی پروفیل نورد سرد می باشد و طی چند مرحله محصول را به وجود می آورد. ابتدا مواد را درون قالب می ریزند و بعد از تحمل درجه حرارت مخصوص، آن را با پرسکاری و فرم دهی مخصوص شکل می دهند و برش می زنند. برش آنها مشخص است و تمامی مراحل در کارخانه انجام می شود. عدم وجود جای جوش خوردگی در این نوع از نبشی به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته می شود.
  • پروفیل فابریک بدون نیاز به هر گونه فشار و پرس کاری تولید می شود و بسته به نیازی که شما دارید می تواند آماده شود.
  • رنگ بندی در آنها فرق خاصی ندارد و تقریبا مشترک می باشند.
  • هر دو محصول می توانند به صورت مربع و یا بریده شده تولید شوند و شما باید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

 

تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک

بیشتر بدانید:  کاربرد نبشی

 

تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک از لحاظ کیفیت

 

در اینجا وقتی که صحبت از کیفیت میان نبشی پرسی با نبشی فابریک می شود، شما باید به مواد اولیه ای که در تولید مورد استفاده قرار گرفته اند توجه کنید. در هر دو ورقه های آهنی به میزان خیلی زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و همین نشان می دهد که میزان سختی و قیمت آهن مشخص می کند که باید چه قیمتی را برای نبشی ها در نظر بگیریم. در زمان قدیم این محصولات از کشور های روسیه و اروپایی وارد می شدند اما امروزه ایران خود قادر است که آن ها را در تعداد بالا تولید کند. تولید نبشی فابریک به نسبت پرسی کمی زمان بر می باشد و انرژی بیشتری را برای تولید به خود اختصاص می دهد. با این حال مقاومت نبشی پرسی هم در بخش ساختمان سازی قابل توجه می باشد.

 

تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک از لحاظ کیفیت

 

اندازه ناودانی پرسی و فابریک

 

این دو محصول هر کدام می توانند اندازه مشخصی داشته باشند. در برخی مواقع دیده می شود که خریدار به سبب استفاده از الگوی متفاوت، نیازمند اندازه بیشتری از ناودانی می باشد و به همین دلیل به صورت سفارشی آنها را خریداری می کند. نوع بلند آنها همچون نوع کوتاه دارای استقامت بسیار بالایی می باشد و کاملا قابل اعتماد هستند. تفاوت نبشی پرسی با نبشی فابریک به ما نشان می دهد که هر کدام برای کار مشخصی درست شده اند و باید تنها در همان بخش هم از آنها استفاده کنیم. اندازه ها به گونه ای طراحی می شوند تا بر کیفیت ناودانی ها تاثیر نگذارند و همچنان مرغوب بمانند.

 

اندازه ناودانی پرسی و فابریک

بیشتر بدانید:  راهنمای خرید ناودانی

 

صادرات انواع ناودانی ها

 

همانطور که پیش تر گفتیم در گذشته ما خود یکی از وارد کننده های نبشی ها بودیم اما امروزه با کمک مهندسین خبره کشورمان، توانسته ایم به فرمول خاص آنها پی ببریم و اقدام به تولید محصولات کنیم. با گذشت زمان و تلاش های پیوسته، کیفیت محصولات به حدی بالا رفته است که تعداد زیادی از آنها در کنار توزیع داخلی، به کشور های دیگر هم ارسال می شوند و سود خوبی را به صاحبان خود می دهند. برای اطلاع از قیمت ناودانی و قیمت نبشی میتواند به صفحات این محصولات سر بزنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ