فولاد فيدار

انواع میلگرد صنعتی

انواع میلگرد صنعتی

برخلاف تصور عموم مردم میلگرد تنها در پروژه های ساختمان سازی به کار نمیرود و کاربردهای گوناگونی دارد، این مقطع فولادی دارای کاربردهای زیادی در صنعت است و نقش مهمی را در صنایع مختلف ایفا میکند.
میلگردهای صنعتی هم شباهت زیادی با میلگردهای به کار رفته در ساختمان سازی دارند اما ساختار و خواص فیزیکی و مکانیکی این مقطع با انواع ساختمانی آنها متفاوت است در این نوشته کاربردهای میلگرد های صنعتی را توضیح خواهیم داد، در ضمن برای اطلاع از قیمت میلگرد میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شکل ظاهری میلگردهای صنعتی

 

این مقاطع دارای اشکال ظاهری متفاوتی هستند، همچنین این محصول در دو نوع آجدار و ساده ساخته میشود و در بازار به فروش میرسد، همچنین قطر و ضخامت آنها با انواع ساختمانی متفاوت است. به این دلیل که دارای درصد کربن متفاوتی از نوع ساختمانی هستند بسیار مناسب خمکاری و استفاده در سازه های صنعتی اند.

 

کاربرد میلگرد صنعتی

 

همانطور که میدانید از مقاطع ساختمانی برای افزایش استحکام بتن در ستون های ساختمان ها سافتاده میشوند، اما انواع صنعتی برای این کاربرد مناسب نیست.
بیشتر انواع صنعت یبدون آج بوده و دارای سطحی ساف و سیقلی اند. و کاربردهای بیشتری دارند، به این دلیل که همانطور که میدانید انواع بدون آج دارای خاصیت خمشی بسیار بیشتری هستند.

 

خرید میلگردهای صنعتی

 

این محصول هم مانند سایر محصولات در انواع مرغوب و نامرغوب تولید میشوند، به همین دلیل در هنگام خرید حتما به این مسئله توحع داشته باشد.
انواع مرغوب این محصول از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند و انواع تست های پایداری و کششی روی آنها انجام شده است.
به این دلیل که این روز ها سایت ها و بنگاه های اینترنتی زیادی در این عرصه فعالیت میکنند، تشخیص مرکزی که جنس با کیفیت و مرغوب به مشتریان عرضه کند کمی مشمل است به همین دلیل توصبه میکنیم پیش از خرید به سابقه شرکت و و استانداردهای مقاطعی که قصد خرید آنها را دارید توجه لازم را داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.
شرکت پترو فولاد فیدار یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش مقاطع فولادی است که محصولات را با فاکتور معتبر و استاندارد عرضه میکند، برای خرید هر یک از مقاطع ارائه شده توسط این مرکز تنها کافی است با شماره تماس های این شرکت تماس بگیرید تا مشاوران شرکت شما را برای خرید مطمئن یاری کنند.

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ