فولاد فيدار

انواع ساپورت لوله فولادی

انواع ساپورت لوله فولادی

ساپورت لوله به بخشی از آن گفته میشود که برای سهولت در نصب لوله ها و افزایش عمر آنها استفاده میشود. ساپورت لوله فولادی انواع مختلف و کاربردهای زیادی دارد که در ادامه این نوشته آنها را بررسی خواهیم کرد، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 

اهمیت استفاده از ساپورت لوله فولادی 

مهمترین عامل در استفاده از محصولات عمر مفید آنها است، خصوصا در مورد تاسیسات و لوله های فولادی عمر مفید آنها اهمیت زیادی دارد، و هر وسیله ای که بتواند عمر آنها را افزایش دهد، قطعه با ارزشی محسوب میشود، ساپورت های لوله فولادی هم یکی از این موراد هستند. 

برای دریافت قیمت لوله از جمله: قیمت لوله مانیسمان و قیمت لوله داربستی میتوانید با کارشناسان شرکت فولاد فیدار تماس بگیرید. 

 

انواع ساپورت لوله فولادی

ساپورت‌ها بر اساس کاربرد، جنس، شیوه اتصال و… انواع گوناگونی دارند. در ادامه به بررسی انواع آنها پرداخته‌ایم.

 

ساپورت لوله فولادی  ضد زنگ 

همانطور که از نام این نوع مشخص است برای تاسیسات ضد رنگ استفاده میشود. این لوله ها را میتوانیم در فضاهای خوردنده که در آنها عناصر خورنده وجود دارند استفاده کنیم، به عنوان مثال در خطوط لوله های استیل و یا در خطوط لوله های گالوانیزه استفاده از این لوله ها مهم و حیاطی است. 

 

ساپورت لوله پر قدرت

از این نوع ساپورت برای بالا بردن بهره وری استفاده میشود و برای نگهداری بهتر از لوله های فولادی از آنها استفاده میشود. همانطور که از نام آنها مشخص است از این لوله ها برای زمان هایی که نیاز به مقاومت بالایی باشد استفاده میشود. 

 

ساپورت‌های دیواری قابل تنظیم

این نوع به منظور استفاده بهینه تر از فضا ایجاد شده اند و اهمیت زیادی هم برخوردار هستند، از این نوع به عنوان یک حمایت کننده برای مکان هایی دیوار در آنها وجود دارد استفاده میشوند. 

 

ساپورت U شکل

از این نوع برای اتصال لوله های فولادی با ابعاد مختلف استفاده میشوند، میتوان از ناودانی به این منظور استفاده کرد. 

 

توسعه ساپورت های لوله فولادی

 

سیم و قلاب 

اولین تجهیزاتی که برای ساپورت لوله استفاده میشوند، سیم ها و قلاب ها بودند، که در در آن زمان توسط آهنگر بریده و ساخته میشدند و سپس به لوله ها متصل میشدند. 

 

بندهای آویز و بند سوراخ دار

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات مدرن ساپورت های لوله ها هم پیشرفت کردند، و از سیم و قلاب تبدیل به بند آویز شدند. از مهمترین مزایای این نوع ساپورت امکان تغییر طول آنها بود. 

 

ساپورت‌های تاسیساتی 

در اواخر دهه 90 میلادی انوع جدید تری از ساپورتها وارد بازار شدند که برای ساپورت گذازی تایسات پیچیده تر مورد استفاده قرار میگرفتند.  این نوع دارای طراحی مدولار هستند و به همین دلیل هم سازگاری بیشتری با سیستم های تاسیساتی جدید دارند. و همچنین صرفه اقتصادی بیشتری هم دارند. 

دز این نوشته با انواع ساپورت های لوله فولادی آشنا شدیم و به بررسی آنها پرداختیم، و گفتیم استفاده از آنها برای افزایش عمر مفید تاسیسات و اتصالات لازم و ضروری است، همچنین با انواع این محصول آشنا شدیم. 

در صورتی که قصد خرید انواع لوله و اتصالات را دارید میتوانید با کارشناسان فولاد فیدار تماس بگیرید. 

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ