فولاد فيدار

آشنایی با شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو

آشنایی با شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو

تیرآهن و مقاطع فولادی یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که در صنعت ساختمان سازی ضروری اند و از کاربردهای بسیاری برخورداراند. کارخانه تولید آهن هم به طبع جزو مهمترین واحدهای تولیدی در کشور است.

کارخانه های متعددی وجود دارند که به تولید فولاد و مقاطع فولادی می پردازند مانند شرکت ذوب آهن اصفهان، کارخانه جهان فولاد غرب، ظفر بناب، کارخانه آریان فولاد، کارخانه فولاد البرز ایرانیان ( فایکو )، شرکت فولاد خوزستان، کارخانه فولاد ناب تبریز، کارخانه کوثر اهواز و... که ما در این بخش به کارخانه فولاد البرز ایرانیان ( فایکو ) می پردازیم.

معرفی کارخانه فولاد البرز ایرانیان ( فایکو )

 یکی از کارخانه هایی که در زمینه تولید مقاطع فولادی به فعالیت می پردازند کارخانه فولاد البرز با نام تجاری آن فایکو  است. این کارخانه یکی از بزرگترین واحد های تولید کننده فولاد در خاورمیانه می باشد. چرا که محصولات این کارخانه از کیفیت بالایی برخورداراند، به همین منظور علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور ایران توانسته به کشورهای دیگر هم خدمات لازم را ارائه دهد. کارخانه فولاد البرز در سال 1393 در شهر مازندران تاسیس شد.

شرکت فایکو از ریل اختصاصی برخوردار است که با اتصال به شبکه ریلی کل کشور گاز اختصاصی و پست برق و با متصل شدن به بزرگراه تهران و مشهد توانسته به خوبی محصولات خود را تولید و عرضه کند.

این شرکت توانسته گواهینامه های معتبری را در زمینه تولید میلگرد و تولید مقاطع فولادی از استانداردهای بین الملی مختلفی دریافت کند.

محصولات کارخانه فایکو

محصولات این کارخانه عبارت اند از:

میلگرد آجدار فایکو

میلگردهای آجدار فایکو تحت استانداردهای بین المللی در انواع سازها از  8 میلی متر گرفته تا 32 میلی متر تولید می شوند قیمت میلگرد هم تحت تاثیر موارد مختلف مانند نوسانات بازار ارز، ابعاد میلگرد و وزن آن تعیین می شود.

میلگرد آجدار فایکو

 

تیرآهن فایکو

تیرآهن فایکو بر اساس استانداردهای روز دنیا به دو صورت IPE، INP تولید شده و ضخامت بال در آن به صورت ثابت بوده و وزن آن را می توان از جدول اشتال به دست آورد. 

تیرآهن فایکو در دو صورت ساده کربنی و کم آلیاژی تولید میشود از آن جایی که این محصول به مقدار بالایی در ساختمان استفاده می کنند به همین منظور بر قیمت ساختمان تاثیر می گذارد.

ناودانی و نبشی فایکو

همچنین این کارخانه یکی از بزرگترین تولید کننده های ناودانی و نبشی نیز می باشد.

نبشی در ابعاد مختلفی با طول 6 و 12 متر تولید می شود از کاربردهای نبشی می توان در موارد مختلفی مانند ساختمان سازی، اتصالات ستون ها و سازه های فلزی، آسانسور، پل سازی اشاره نمود.

یکی دیگر از پروفیل هایی که در صنعت ساخت و ساز کاربرد دارد ناودانی می باشد که در دو نوع ساده و مشبک عرضه می شود ناودانی های سبک و سنگین طبق استانداردهای روز دنیا تولید می شود اگر می خواهید بدانید که قیمت ناودانی و قیمت نبشی بر چه اساسی تعیین می شود لازم است بدانید که با توجه به وزن آن حساب می شود که فاکتورهای مختلفی مانند ضخامت جان، ارتفاع، عرض بال، ضخامت بال و شعاع گوشه ها مرتبط است.

کیفیت محصولات شرکت فولاد البرز

از آن جایی که کیفیت برای همه خریداران و مصرف کنندگان حرف اول را میزند این شرکت هم سعی نموده تا محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد به همین منظور استفاده از مواد اولیه مرغوب را در اولویت کار خود قرار داده و توانسته محصولاتی با کیفیت عالی را برای مصرف کنندگان خود ارائه دهد. 
 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ