فولاد فيدار

توری پلاستیکی چیست؟

توری پلاستیکی چیست؟

همه شما عزیزان در طول زندگی چندین بار توری پلاستیکی را از نزدیک دیده اید و یا با آن آشنا هستید. اما، ممکن است اطلاعات زیادی در رابطه با این نوع توری نداشته باشید و یا با انواع آن آشنا نباشید. لازم به ذکر است تا بدانید که توری پلاستیکی برخلاف نام خود، دارای دوام و مقاومت بالایی است و می توان از آن به طور گسترده استفاده کرد. توری مرغی، حصاری، راشل، پیازی، محافظ و ... نیز از جمله مهم ترین نوع توری های پلاستیکی به شمار می آیند. لذا، اگر می خواهید با هر یک از آن ها به خوبی آشنا شده و همچنین اطلاعات کاملی در رابطه با مزیت ها و فواید استفاده از انواع آن ها به دست آورید، در ادامه مطلب همراه ما باشید. ما در ادامه توری پلاستیکی و انواع آن را به شما معرفی کرده و هر آن چیزی که باید در رابطه با این مسئله بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود. 


آشنایی با توری پلاستیکی


یکی از انواع توری های موجود در بازار، توری پلاستیکی است که می توان از آن به عنوان جایگزین توری فلزی استفاده کرد. البته، برخی از افراد فکر می کنند که توری پلاستیکی دوام کمی دارد و نمی تواند جایگزین نوع فلزی شود که این تفکر کاملا نادرست است. زیرا، توری پلاستیکی برخلاف نام خود، بسیار مقاوم بوده و از جنس رزین پی وی سی، تولید شده است. لذا، می تواند در برابر عوامل مختلف، دوام داشته باشید. به یاد داشته باشید که می توانید به عنوان یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین توری ها این محصول را خریداری کرده و در بخش های مختلف مورد استفاده قرار دهید. در رابطه با کاربرد این محصول می توانیم بیان کنیم که کاربرد گسترده ای دارد که یکی از مهم ترین آن ها، حصار کشی ساختمان ها و مزارع می باشد. البته، بنا به نوع توری، کاربرد آن نیز متفاوت است که انواع آن را در ادامه بیان خواهیم کرد. 


انواع توری پلاستیکی کدامند؟ 


در بخش های پیشین بیان کردیم که توری پلاستیکی دارای انواع مختلفی می باشد. لذا، اگر شما عزیزان تصمیم دارید تا این نوع توری را خریداری کنید، ابتدا باید با انواع آن به خوبی آشنا شده و اطلاعات کاملی در رابطه با تمامی آن ها به دست آورید و سپس برای خرید، اقدام نمایید. تعدادی از مهم ترین و پرفروش ترین نوع توری های پلاستیکی، شامل موارد زیر می باشند: 

خرید و قیمت توری پلاستیکی | فولادفیدار


توری پلاستیکی مرغی 


یکی از پرکاربرد ترین و البته پرطرفدار ترین نوع توری های پلاستیکی، توری مرغی نام دارد. همان طور که از نام آن مشخص است برای محافظت از مرغداری، جلوگیری از حمله حیوانات وحشی به مرغداری و موارد این چنینی، کاربرد دارد. این محصول دارای چشمه های شش ضلعی کوچکی است و دارای دو نوع اصلی، PVC گالوانیزه گرم و سرد می باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که نوع گرم این توری، اغلب در کشورمان ایران به تولید رسیده و دارای کیفیتی بسیار مرغوب می باشد. در مقابل، نوع سرد آن در ایران تولید نمی شود و در کشورهای دیگر اعم از: چین، ساخته شده و روانه بازارهای جهانی می گردد. استحکام نوع سرد نیز بسیار بالا بوده و در برابر آسیب های مختلف، مقاومت است. انواع توری مرغی پلاستیکی به نوعی طراحی و تولید می شوند که می توان از آن ها در مناطق مرطوب و شرجی نیز استفاده کرد بدون این که دچار خوردگی و یا زنگ زدگی شوند. 


توری پلاستیکی حصاری 


نوع دیگری از توری های پلاستیکی، مربوط به نوع حصاری است که اغلب در رنگ سبز، به تولید می رسد. البته، این محصول در رنگ های دیگری از جمله: زرد، قرمز و سفید نیز ساخته شده و روانه بازار می گردند. اما، رنگ سبز کاربرد بیشتری داشته و اغلب خریداران، مایل به خرید آن هستند. لازم به ذکر است تا بدانید که این نوع توری پلاستیکی دارای انواع مختلفی است که تعدادی از رایج ترین و مهم ترین آن ها، شامل موارد زیر می باشند: 


•    توری حصاری گالوانیزه 
•    توری حصاری PVC


به یاد داشته باشید که از انواع توری های پلاستیکی حصاری، می توان در صنعت های مختلف استفاده کرد. یکی از مهم ترین صنایعی که از این محصولات استفاده می کند، صنعت ساختمان سازی است که برای تقویت بتن، انواع این توری های حصاری را مصرف می نمایند.  

 

توری پلاستیکی بسته بندی


توری پلاستیکی بسته بندی، همان گونه که از اسمش مشخص است، اغلب برای بسته بندی کردن وسایل مختلف، به کار گرفته می شود. به عبارتی ساده تر می توانیم خدمت هر یک از شما عزیزان بیان کنیم که این نوع از توری پلاستیکی همواره برای حمل و نگهداری انواع میوه ها و سبزیجات مثل: سیب زمینی، پیاز، گردو، پرتقال، لیموترش و .... مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، این میوه و سبزیجات برای این که در زمان حمل و نقل خراب نشوند، باید به آن ها هوا بخورد. لذا، هوا به راحتی می تواند از این توری پلاستیکی عبور کرده و با مصرف آن از خراب شدن میوه ها جلوگیری می شود. کارخانه های مختلفی مشغول تولید این محصول هستند و امروزه این توری در ظرفیت ‌ها و سایزهای مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می گردند. 


توری پلاستیکی راشل


شاید نام توری پلاستیکی راشل را در مقایسه با سایرین، کمتر شنیده باشید و اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول نداشته باشید. نوع دیگری از توری های پلاستیکی نوع راشل است که بافت ظریف و در عین حال، محکمی دارد. از این محصول مانند نوع قبلی، اغلب در صنعت بسته بندی کردن کالا استفاده می کنند. زیرا، این نوع توری نیز دارای چشمه های شش ضلعی کوچکی بوده و هوا به راحتی می تواند از آن ها عبور کند. بنابراین، محصولات در صورتی که بسته بندی شوند دچار کپک زدن نشده و خراب نمی شوند. 


توری پلاستیکی پیازی


نوع دیگری از توری های پلاستیکی، مربوط به نوع پیازی هستند که اغلب کشاورزان برای بسته بندی برخی از محصولات، از آن استفاده می کنند. این نوع از توری های پلاستیکی، می توانند کمک کنند که فرایند بسته ‌بندی، حمل ‌و نقل، عرضه و توزیع محصولات کشاورزی، به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. زیرا، توری پلاستیکی پیازی دوام بالایی دارد و در زمان حمل و نقل و جا به جایی، پاره نشده و دچار هیچ آسیبی نمی گردد. به خاطر بسپارید که این محصول، در کارخانه های تولید کننده، در ابعاد مختلف و رنگ ‌ها گوناگون ساخته می شود. 


توری پلاستیکی محافظ


نوع آخر توی های پلاستیکی مربوط به نوع محافظ است که از آن نیز اغلب برای انجام فرایندهایی اعم از: بسته ‌بندی محصولات، انبار کردن آن‌ ها و… استفاده می کنند. در واقع، این توری کمک می کند تا هر گونه محصولی بسته بندی شده و بدون کوچک ترین آسیبی توزیع شده و به دست افراد برسد. همین مسئله باعث شده است تا به آن توری پلاستیکی محافظ گفته شود. لازم به ذکر است تا بدانید که مش توری محافظ، نسبتا بزرگتر بوده و ضخامت آن نیز بسیار زیاد می باشد. لذا، می تواند در مقابل ضربه و فشار تا حدود زیادی، مقاومت داشته باشد. 


مزایا و ویژگی های استفاده از انواع توری پلاستیکی


هم اکنون که به طور کامل با توری پلاستیک و انواع آن آشنا شده و دانستید هر یک از آن ها چه کاربردی دارن، است تا با مزیت های استفاده نیز به خوبی آشنا شوید. در واقع، استفاده از توری های پلاستیکی همانند سایر توری ها دارای مزیت هایی می باشد که تعدادی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشند: 
•    قدرت و استحکام بالا 
•    انعطاف پذیری بالا 
•    ایمنی زیاد 
•    سازگاری با محیط زیست
•    مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت 
•    جلوگیری از زنگ زدگی
•    مقرون به صرفه بودن 


خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی کردیم تا هر یک از شما عزیزان را با توری پلاستیک و انواع آن به خوبی آشنا کرده و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. به یاد داشته باشید که حتما پیش از خرید این محصول باید با انواع آن آشنا شده و سپس نوع مورد نظرتان را تهیه کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا به راهنمایی نیاز دارید، می توانید با مشاورین ما در سایت فولاد فیدار ارتباط برقرار نمایید. آن ها شما را در این زمینه یاری کرده و با کیفیت ترین توری های را برای شما ارسال خواهند نمود. 


 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ