فولاد فيدار

آشنایی با بهترین کارخانه های تولیدکننده سپری 

آشنایی با بهترین کارخانه های تولیدکننده سپری 

توسعه یافتن شهرها و افزایش میزان ساخت و سازها همگی باعث شده اند تا تولید و مصرف محصولات فولادی الخصوص سپری، افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است تا بدانید که سپری به نوعی پروفیل فولادی به شکل T است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف مخصوصا در صنعت فولادسازی دارد. لذا، امروزه کارخانه های مختلفی در سرتاسر دنیا مشغول ساخت این محصول هستند که کشورمان ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. در واقع، کارخانه های زیادی در ایران وجود دارند که انواع سپری ها، نبشی ها و ناودانی ها و ... را به تولید می رسانند. برخی از مهم ترین و معروف ترین کارخانه های تولید کننده سپری در ایران شامل: کارخانه فولاد اصفهان، فولاد البرز ایرانیان، فولاد البرز غرب، کیان فولاد ابهر و .... می باشند که اگر می خواهید تا با تمامی آن ها آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید. ما در ادامه هر یک از بهترین کارخانه های تولید کننده سپری را معرفی کرده و هر آن چیزی که باید در رابطه با هر یک از آن ها بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود.
معرفی کارخانه فولاد اصفهان
یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده سپری در ایران، فولاد اصفهان نام دارد که در سال 1376 تاسیس شده است. این کارخانه در شهرک صنعتی اشترجان اصفهان واقع شده و در زمینه تولید نبشی و سپری، مشغول به کار می باشد. لازم به ذکر است تا بدانید که اولین تولیدکننده نبشی در ایران این کارخانه بوده و به محصولات آن نبشی سپاهان نیز گفته می شود. کارخانه فولاد اصفهان سالانه حدودا 100 هزار تن نبشی و سری را به تولید می رساند. البته، به خاطر بسپارید که به جز نبشی و سپری، این کارخانه محصولات فولادی دیگری را نیز به تولید می رساند که شامل موارد زیر می باشند:  
•    میلگردهای صنعتی با سایز ۵۵ میلی متر الی ۱۱۰ میلی متر
•    شمش نوردی چهارگوش 
•    ورق گرم با ضخامت ۱۵ الی ۶۰ میلی متر

معرفی کارخانه فولاد ناب تبریز
کارخانه دیگری که در ایران جزء برترین تولیدکنندگان سپری به شمار می آید، فولاد ناب تبریز نام دارد که در سال 1384 تاسیس شده است. این کارخانه در 35 کیلومتری غرب استان تبریز واقع شده و انواع سپری ها، نبشی ها و ناودانی ها را به تولید می رساند. سپری های تولید شده توسط این کارخانه به روش فابریک ساخته شده و در سایزهای مختلف، در بازار عرضه می شوند. این شرکت سالانه تقریبا 110 هزار تن محصول فولادی را ساخته و به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. به یاد داشته باشید که محصولات این کارخانه جزء معروف ترین ها بوده و در سر تا سر دنیا، افراد زیادی متقاضی خرید آن ها هستند. 
معرفی کارخانه نورد آریان فولاد قزوین
کارخانه نورد آریان فولاد قزوین نیز جزء بهترین کارخانه های تولید کننده سپری در استان قزوین می باشد که در جنوب شرقی این شهر، واقع شده است. این کارخانه در سال 1385 تاسیس شده و انواع محصولات اعم از: انواع سپری ها، انواع نبشی ها، انواع ریل سبک و سنگین، شمش‌ های ساختمانی و آلیاژی، انواع میلگرد، انواع تیرآهن و انواع تسمه و... را به تولید می رساند. در طول سال این کارخانه تقریبا 250 هزار تن سپری و نبشی و ناودانی را تولید می کند. 
معرفی کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو)
شاید تا به امروز نام کارخانه فولاد البرز ایرانیان زیاد به گوش شما خورده باشد؛ اما، اطلاعات زیادی در رابطه آن نداشته باشید. این کارخانه در بازار با نام تجاری، فایکو شناخته شده است که محصولات فولادی مختلفی اعم از: سپری، نبشی، ناودانی و ... را به تولید می رساند. این کارخانه سالانه تقریبا 175 هزار تن سپری، 170 هزار تن نبشی و 1347 هزار تن ناودانی را ساخته و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. لازم به ذکر است تا بدانید که کارخانه فایکو، محصولات نبشی بال مساوی خود را تحت استانداردهای ISIRI 13968-1، DINEN10056-2  و GOST 8510 به تولید می رساند. ناودانی های تولید شده این کارخانه نیز معمولا شامل دو نوع بال سک و بال سنگین می باشند که دارای سایزهای 140 الی 200 میلی متر هستند. به یاد داشته باشید که علاوه بر محصولات ذکر شده، کارخانه فولاد البرز ایرانیان محصولات دیگری را نیز به تولید می رساند که تعدادی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشند: 
•    انواع میلگرد آجدار
•    انواع میلگرد ساده
•    انواع تیرآهن 
معرفی کارخانه ذوب آهن اصفهان
اغلب افراد زمانی که نام کارخانه ذوب آهن اصفهان به گوششان می خورد، فکر می کنند که این کارخانه فقط میلگرد و تیرآهن را به تولید می رساند. اما، این تفکر کاملا نادرست است؛ زیرا، محصولات دیگری اعم از: سپری، نبشی و... نیز در این مکان ساخته می شوند. اما، حجم تولیدی سپری و نبشی و ... کارخانه ذوب آهن اصفهان در مقایسه با سایر کارخانه ها کمتر می باشد و عمده تمرکز آن بر تولید میلگرد و تیرآهن است. لازم به ذکر است تا بدانید که انواع سپری های کارخانه ذوب آهن به روش نورد گرم و در سایزهای 40 الی 150 تولید می شوند. در طی سال سپری های تولید شده این شرکت تقریبا 30 هزار تن بوده و نبشی های تولیدی آن نیز تقریبا به 40 هزار تن می رسند.
معرفی کارخانه فولاد کوهپایه 
یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده نبشی و سپری، فولاد کوهپایه است که در استان اصفهان تاسیس شده است. بهتر است تا بدانید که این کارخانه به عنوان تنها تولیدکننده نبشی‌ های ریز صنعتی و ساختمانی در ایران شناخته شده است و محصولات خود را در سایزهای 20 الی 60 میلی ‌متری و با طول 6 متر به تولید می رساند. البته، این کارخانه ناودانی نیز تولید می کند که این محصول درست مطابق استاندارد اروپا، ساخته می شود. لذا، نادانی های تولید شده توسط این کارخانه در سایزهای 30 ، 40 ، 50 و 60 می باشند. سپری های کارخانه فولاد کوهپایه نیز دارای سایزهای 24 الی 50 میلی متر بوده و حجم تولیدی آن ها سالانه حدودا 50 هزار تن است. 
معرفی کارخانه پروفیل صنعت ماهان و فولاد نصر آذربایجان
کارخانه پروفیل صنعت ماهان، در استان سمنان در سال 1389 تاسیس شده است و امروزه می تواند سالانه 29 هزار تن سپری، 20 هزار تن نبشی و میزان زیادی ناودانی را به تولید برساند. نبشی هایی که در این مکان ساخته می شوند معمولا در سایزهای 8، 10 و ... می باشند. ناودانی های این کارخانه نیز در سایزهای 8 الی 16 به تولید می رسند. کارخانه فولاد نصر آذربایجان نیز همان طور که از نامش مشخص است در شمال غرب کشور واقع شده و یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده سپری در ایران می باشد. سپری های تولید شده در کارخانه فولاد نصر آذربایجان در انواع سبک و سنگین بوده و دارای ابعاد و سایزهای مختلفی می باشند. لازم به ذکر است تا بدانید که این کارخانه علاوه بر سپری، انواع نبشی ها را نیز در سایزهای 8 الی 12 با طول 6 الی 12 متر تولید می کند. 
خلاصه مطلب
ما در این بخش تلاش کردیم تا هر یک از شما عزیزان را با بهترین کارخانه های تولید کننده سپری در ایران آشنا کرده و اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. به یاد داشته باشید که علاوه بر موارد فوق، کارخانه های دیگری به نام فولاد البرز غرب، کارخانه فولاد الماس یزد، فولاد منظومه اصفهان، کارخانه فولاد اشتهارد، کارخانه نورد یاوران زنجان، کیان فولاد ابهر، کارخانه دهشیر یزد نیز جزء برترین تولدی کنندگان سپری و نبشی و... هستند. لذا، اگر که شما عزیزان تصمیمی به خرید هر یک از محصولات کارخانه های نام برده را دارید، می توانید با همکاران ما در فولاد فیدار ارتباط برقرار کرده و از آن ها در این زمینه یاری بگیرید. 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ