فولاد فيدار

نکات خرید پروفیل

نکات خرید پروفیل

پروفیل یکی از متنوع ترین مصالح فلزی است که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. این مقطع در دو نوع ساختمانی و صنعتی در بازار عرضه میشود.  بیشترین کاربردهای مدل های صنعتی آن در صنایع خودروسازی و نظامی است. این محصول با توحه به جنس، کاربرد و استحکام در دو نوع توخالی و توپر  و با اشکال مختلفی نظیر: مربع مستطیل، دایره، به شکل پروفیل بسته و باز در بازار به فروش میرسد. مجموعه فولاد فیدار با کارشناسان مجرب عرضه کننده این محصول به صورت تخصصی است، برای اطلاع قیمت پروفیل میتوانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

از اصلی ترین اطلاعاتی که پیش از خرید هر محصولی از جمله پروفیل باید بدانید، انواع محصول، برندهای عرضه کننده و قیمت آن هستند.

همانطور که گفتیم، این پروفیل قوطی انواع مختلفی دارد برای کاربردهای مختلفی از حمله: خودروسازی، ساخت سقف کاذب، نرده، پایه های میز و صندلی، در و پنجره و... به کار گرفته میشود. از انواع این محصول میتوان به موارد به لوله، قوطی، نبشی، ناودانی، تسمه، قوطی و.. که به شکل های: ساختمانی، مبلی، گالوانیزه و صنعتی ساخته میشوند. اشاره داشت.

بیشتر کارخانه های تولیدی این مقطع در تهران و اصفهات هستند، از بهترین تولید کنندگان این محصول میتوان به کارخانه های:علویجه، تهران شرق،  نیکان پروفیل، جهان پروفیل، یاران، ساوه، کیهان، پروفیل ساوه، میلاد یزد و سهند تبریز اشاره داشت.

همچنین پیش از خرید باید به نیاز خود و اینکه قصد دارید محصول را در چه فضایی استفاده کنید توجه داشته باشید، توجه به نکاتی مانند: ضخامت، وزن و ابعاد محصول از اصلی ترین مواردی است که حتما باید پیش از خرید در نظر داشته باشید.

مجموعه فولاد فیدار عرضه کننده، این محصول با ضحامت های 2میل، 2.5 میل، 3 میل و 4 میل از کارخانه های مختلف و با تحویل درب کارخانه و انبار است، برای خرید تنها کافی است، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید تا پس از دریافت مشاوره خرید محصولات اقدام به خرید کنید، همچنین برای سهولت بیشتر شما امکان خرید آنلاین هم در سایت فراهم شده است، کافی است پس از انتخاب محصول آن را به سبد خریدتان بیافزاید.

 

انواع پروفیل

 

اصلی ترین کاربردهای این محصول

همانطور که گفتیم این محصول در مصارف صنعتی و ساختمانی بسیار مورد توجه است اما به طور کلی، از پروفیل زد برای پوشش سقف سالن های بزرگ و سوله و از انواع مربع مستطیل توپر جهت ساخت ستون و اسکلت ساختمان و  از قوطی های مربع مستطیل در خودرو سازی استفاده میشود.

 

ساخت درب و پنحره های آلومینیومی

یکی از پرکاربردترین انواع این محصول پروفیل آلومینیوم درب و پنجره است، که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، مهمترین مزیت این محصول در برابر محصولات قدیمی، ذخیزه انرژی و سبک بودن آنها است.

 

ارتباط در واتس اپ

ارتباط در واتس اپ